مامور آب قلابی در سمیرم دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم گفت: سارق مسلحی که در هفته گذشته در پوشش مأمور شرکت آب وارد منزل یکی از شهروندان سمیرم شده بود و اقدام به سرقت طلاوجواهرات کرده بود دستگیر شد.

مامور آب قلابی در سمیرم دستگیر شد

غلامرضا براتی امروز در گفتگو با خبرنگارفارس در سمیرم از دستگیری سارق به عنف در سمیرم خبر داد وگفت: سارق مسلحی که در هفته گذشته در پوشش مأمور شرکت آب وارد منزل یکی از شهروندان سمیرم شده بود وبا سلاح سرد وخشونت وضرب وشتم خانمی که تنها در منزل بوده اقدام به سرقت طلاوجواهرات کرده بود دستگیر شد.

وی افزود: مجرم که این سرقت را ۶ روز قبل انجام داده بود توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی، دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم تصریح کرد: شهروندان نکات ایمنی در برابر ورود افرادفرصت طلب به منازل ومحل کار خود را با نصب آیفون تصویری ودزدگیر ومواردی که در برابر چنین تهدیداتی بازدارنده باشد انجام دهند.

وی در ادامه بیان کرد: افرادی که در خانه به تنهایی زندگی می‌کنند وافراد سالمند مراقب باشند که سارقین در پوشش‌های مختلف وارد محل زندگی انها نشوند وقبل از ورود, انهارا از نظر هویت شناسایی کنند واگر موارد مشکوکی مشاهده کردند به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند وهشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار