قلعه‌نویی: یک گل می‌زنیم انگار پنچر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه آرزو دارم سپیدرود در لیگ برتر بماند گفت: از نگرش بازیکنان ناراحت هستم چرا که وقتی یک گل می‌زنند، انگار تیم پنچر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال با بیان اینکه آرزو دارم سپیدرود در لیگ برتر بماند گفت: از نگرش بازیکنان ناراحت هستم چرا که وقتی یک گل می‌زنند، انگار تیم پنچر می‌شود.
به گزارش تسنیم ، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل سپیدرود اظهار داشت: بازیکنان ما با قلب و وجودشان برای ذوب‌آهن کار می‌کنند و مدیر لایقی دارند که شرایط سخت را برای آنها آسان می‌کند. کریمی یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران است. از صمیم قلب آرزو دارم سپیدرود در لیگ برتر بماند.
وی ادامه داد: بعد از بازی‌های آسیایی که با وجود بازی خوب، نتیجه را واگذار کردیم، شرایط سخت می‌شود و سخت است که از نظر روانی و فنی تیم برگردد. امیدوارم سه بازی باقی‌مانده و بازی در آسیا را به بهترین شکل انجام دهیم.
سرمربی ذوب‌آهن با تمجید از سپیدرود گفت: سپیدرود فوتبال خوب و تمیزی ارائه کرد. رشت شهر مادری من است و به خاطر علی کریمی دوست دارم این تیم بماند. فوتبال خوبی بازی کردیم اما از نگرش بازیکنان ناراحت هستم چرا که وقتی یک گل می‌زنند، انگار تیم پنچر می‌شود. تیم‌های بزرگ وقتی گل می‌زنند، باید تلاش خود را بیشتر کنند و برای گل‌های بعدی آماده شوند. باید این مشکل را برطرف کنیم. این مشکل را باید برای فصل آینده حل کنیم و هر مربی که می‌آید، این نگرش را عوض کند و مشکلات را حل کند.
قلعه‌نویی با بیان اینکه بازیکنان تیمش باید همواره در مسابقات آینده بهتر عمل کنند، تصریح کرد: آنها باید بروند و مشکلات را حل کنند. این تیم حیف است. امیدوارم هم در آسیا و هم در دیگر بازی‌ها بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و وضعیت تیم ما بهبود یابد.
وی درباره مصاف هفته آینده ذوب‌آهن مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: تا فردا استراحت و ریکاوری می‌کنیم و بعد درباره بازی فولاد صحبت خواهیم کرد. همه بازی‌ها حکم فینال را دارند و استراحت فعال داریم و پس‌فردا به فکر فولاد خواهیم بود. این مسابقه کلیدی‌ترین بازی ما است.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر داور این مسابقه اظهار داشت: داوری خیلی خوب بود و آنها اعتراض داشتند. به نظرم یک پنالتی و اخراج بازیکن حریف را نگرفتند. روی عباسی خطا شد. زاهدی‌فرد از نظر فیزیکی و تیپی شرایط این را که یکی از بهترین داوران خوب ما شود، دارد.
قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا او سال آینده هم هدایت ذوب‌آهن را در اختیار خواهد داشت یا خیر، گفت: از آذری و دوستان تشکر می‌کنم. من تا جایی که توان داشتم، در حد خودم فونداسیون خوبی در تیم درست کنیم. روزی به ساکت (مدیرعامل سپاهان) گفتم که نیامده‌ام به شما توپ زدن یاد دهم و به دنبال اثرگذاری در این تیم هستم. به نظرم در ذوب‌آهن این اثر را از خود به جای گذاشتم. خیلی در این تیم اذیت شدم. بعید می‌دانم که مدیران مرا بخواهند و باید ببینیم شرایط در ادامه چه می‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاد باشگاه سپاهان به قلعه‌نویی صحت داشته است یا خیر، گفت: وجداناً اصلا چنین چیزی نبوده و عادت ندارم درباره جایی که در آن مسئولیتی ندارم، صحبت کنم. نه هیچ باشگاهی با من صحبت کرده و نه من با هیچ باشگاهی صحبت کرده‌ام، اما امیدوارم که این چند هفته هم به خیر بگذرد که ببینیم چه می‌شود. من دو سال خوب در باشگاه سپاهان داشتم و هیچ جایی برای ما اصفهان نمی‌شود. تنها فرق امروز اصفهان و گذشته، زاینده‌رود بود که آن روز آب داشت و امروز خشک شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار