طبیعی است به خاطر مسئولیتم بیشتر مورد فحاشی، تهمت ها قرار بگیرم

شهردار تهران با دفاع از عملکرد خود در مدت زمامداری بر شهر تهران گفت: تیم فعلی بالاترین تیم مدیریتی شهرداری تهران در سال های اخیر است و بذر اقدامات شهرداری هنوز سبز نشده است.

شهردار تهران با دفاع از عملکرد خود در مدت زمامداری بر شهر تهران گفت: تیم فعلی بالاترین تیم مدیریتی شهرداری تهران در سال های اخیر است و بذر اقدامات شهرداری هنوز سبز نشده است.

به گزارش مهر، محمدعلی نجفی در جلسه بررسی استعفای خودر در شورای شهر تهران افزود: هفت ماه ونیم قبل شورای برخاسته از رای مردم دست به کاری زد که انتظار بود و تیمی را انتخاب کرد که از تخصص و تجربه برای اداره شهر مناسب بود.

وی ادامه داد: مدیریت بودجه در سال ۹۶ اشکالات اساسی داشت و در اجرا هم در ماههای اول سال مشکلات زیادی داشت.اما با تلاش آقای الویری و تیم بودجه در شورای شهر تهران باعث شد این بودجه به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

شهردار تهران تاکید کرد: البته ما به طور طبیعی در مقابل مشکلات و نا بسامانی ها که بخشی از آن ذاتی کار شهرداری است و بخشی مربوط به دوره گذشته و بخشی از آن هم ساختگی و تحمیلی بود مقاوت کردیم و به نظرم در این مورد موفق بودیم. بسیاری مشکلات برطرف شد و به ریل گذاری درستی در بسیاری زمینه ها انجام دادیم و شرایط را برای اینکه یک شهر انسان محور داشته باشیم فراهم کردیم. نتایج ملموس برخی از این اقدامات دیده می شود در چشم شهروندان هرچند برخی می گویند هنوز چیزی ندیدیم اما بسیاری شهروندان این فعالیتها را لمس کردند اقدامات شهرداری در دوره اخیر مثل دانه ای است که در زیر خاک کاشته ایم و آب داده ایم و هنوز از زیر خاک سبز نشده است.

وی با گلایه از برخی انتقادها به عملکرد شهرداری تهران در دوره اخیر گفت: از هر کرانه تیر جفا کرده اند روان و انقدر زدند تا یکی کارگر شد.

نجفی گفت: همه شاهد بودیم در این مدت افراد، جریان ها و مراکزی تمام سعی خود را در تخطئه کار شورا و شهرداری انجام دادند و انواع شایعات، تهمت ها و توهینها را به اعضای شورا و مدیرانش وارد کردند. اخیرا تیتر مهم خبر شورای شهر هزینه ۱۴ میلیون تومان برای هفت سین شورا بود. آن هم رقمی که پرداخت نشده بود. این مهم ترین خبر روز می شود. در برابر آن، ۵۲ هزار میلیارد بدهی شهرداری اکه اگر درست هم بررسی شود منشا این بدهی ها جای سوال است فراموش می شود.

شهردار تهران ادامه داد: طبیعی است بنده به خطر مسئولیتم بیشتر مورد فحاشی، تهمت ها و شایعه پراکنی ها قرار بگیرم. شرایط برای اینکه تهران را به شهری زیست پذیر و انسان محور تبدیل کنیم فراهم کردیم. البته نتایج برخی از این فعالیت ها به چشم شهروندان دیده می شد. بخشی از فعالیت ها نتایج خود را بعدا نشان می دهد مانند دانه ای است که زیر خاک کاشتیم و به ان آب دادیم و هنوز ساقه و برگ به چشم نخورده است.

در این ویدیو اولین سخنان شهردار تهران محمد علی نجفی را در جلسه بررسی استعفا می‌بینیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار