استفاده از امکانات ۴ استان برای یافتن گردشگر مفقودی مرنجاب

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان گفت: از تمام توان و ظرفیت خود برای پیدا کردن فرد مفقود شده استفاده کردیم و این کار ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان گفت: از تمام توان و ظرفیت خود برای پیدا کردن فرد مفقود شده استفاده کردیم و این کار ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، منصور شیشه‌فروش روز گذشته (شنبه) در حاشیه جلسه ستاد بحران آران و بیدگل در فرمانداری، اظهار کرد: نجات جان یک انسان خیلی اهمیت دارد و تا آخرین لحظه از عملیات دست نمی‌کشیم و در این راه از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای پیدا کردن گردشگر مفقودی استفاده می‌کنیم.
وی افزود: در عملیات جستجو تاکنون از ظرفیت‌ها و امکانات چهار استان تهران٬ قم٬ سمنان و اصفهان استفاده‌ شده و همکاری خوبی با ستاد مدیریت بحران آران و بیدگل داشته‌اند.
شیشه‌فروش در مورد آخرین وضعیت گمشده تصریح کرد: در حال بررسی وضعیت گمشده از طریق شماره سریال گوشی هستیم و جستجو از طریق ردیابی تلفن تاکنون مثبت نبوده و با وزارت ارتباطات در تهران برای ادامه عملیات در حال مذاکره و هماهنگی هستیم و یکشنبه عملیات با جدیت ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: جستجو ادامه دارد و تا یافتن اثری از گمشده به تلاش خود ادامه می‌دهیم و نجات جان انسان مهم است چه یک نفر باشد چه تعداد زیاد. در این راه تاکنون کارها و تلاش‌های خوبی صورت گرفته و تصاویر زیادی از پهبادها در حال بررسی و پایش است تا به نتیجه درستی برسیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار