نردبان ۴۰ متری آتش نشانی در آستانه ترخیص از گمرک

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نردبان ۴۰ متری آتش‌نشانی اصفهان که با مدرن‌ترین نردبان‌های اروپایی برابری می‌کند در گمرک ایران است و به زودی ترخیص و به ناوگان عملیاتی سازمان اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نردبان ۴۰ متری آتش‌نشانی اصفهان که با مدرن‌ترین نردبان‌های اروپایی برابری می‌کند در گمرک ایران است و به زودی ترخیص و به ناوگان عملیاتی سازمان اضافه می‌شود.

آتشپاد بهزاد بزرگزاد در گفتگو با ایمنا اظهارکرد: «نردبان ۴۰ متری بازو مفصلی» خریداری شده قادر است وسعت بیشتری از محیط پیرامون خود را تحت پوشش قرار دهد، حتی در راستای افق خورشیدی نیز به راحتی قابل استفاده است.

وی تصریح کرد: این نردبان که در حال حاضر در کشورهای پیشرفته دنیا استفاده می شود در آینده‌ای نزدیک به ناوگان عملیاتی سازمان آتش نشانی اصفهان اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تقویت ناوگان خودرویی، خودروهای اطفایی و دو منظوره در دستورکار سازمان قرار گرفته است، گفت: درصدد نوسازی و بهسازی ناوگان سازمان آتش‌نشانی اصفهان هستیم که امیدواریم با اعتباراتی که شورای شهر برای این سازمان تخصیص داده‌اند، بتوانیم این هدف مهم را محقق کنیم.

وی افزودن سیستم های هیدرولیک و فوماتیک به آتش نشانی اصفهان را از دیگر اهداف این سازمان در سال جاری خواند و افزود: با توجه به افزایش آمار تصادفات جاده ای، اضافه کردن سیستم های کاتر برای حوادث جاده‌ای محدوده شهری نیز در دستورکار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

بزرگزاد تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های سازمان آتش نشانی اصفهان، تجهیزات حفاظت های فردی پرسنل است، زیرا معتقدیم پرسنل باید در حاشیه امنی قرار داشته باشند از این رو برنامه ریزی شده تا هر کدام از پرسنل در شیفت خدمتی خود به یک دستگاه تنفسی مجهز شوند.

وی با بیان اینکه ناوگان عملیاتی آتش نشانی اصفهان نیاز به جرثقیل‌هایی با تناژ بالا دارد، ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبارات لازم یک جرثقیل با تناژ بالا به امکانات این سازمان اضافه شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: درصدد افزایش سطح علمی و دانشی پرسنل هستیم از این رو تکنولوژی های جدید را بررسی تا دانش و تجهیزات لازم را اضافه کنیم.

وی تاکید کرد: سعی داریم چنانچه شرایط مالی پاسخگو بود در خصوص آزمایشگاه حریق سازمان آتش نشانی اصفهان نیز گام‌های ارزشمندی برداریم و البته تحقق اهداف مطرح شده در گرو فراهم بودن شرایط اقتصادی و سرمایه‌ای سازمان و شهر است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار