جعفری: افزایش نرخ تاکسی نداشتیم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون نرخ تاکسی‌ افزایش نداشته و در نیمه اول اردیبهشت لایحه افزایش کرایه تاکسی های شهر در شورای شهر بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون نرخ تاکسی‌ افزایش نداشته و در نیمه اول اردیبهشت لایحه افزایش کرایه تاکسی های شهر در شورای شهر بررسی می‌شود.

حسین جعفری در گفتگو با ایمنا در خصوص چگونگی تعیین افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها بر اساس نرخ تورم و افزایش هزینه خودرو انجام خواهد شد البته در این افزایش قیمت سعی شده که رضایت مردم به عنوان دریافت‌کنندگان اصلی خدمت در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ تاکسی در نیمه اول اردیبهشت در شورای شهر بررسی می‌شود، افزود: پس از تصویب نرخ‌های جدید، افزایش قیمت کرایه‌ها در تمامی وسایل حمل و نقل عمومی سازمان تاکسی‌رانی از جمله تاکسی‌های درون شهری، تاکسی تلفنی و تاکسی ‌بی‌سیم اعمال می‌شود.

جعفری با بیان اینکه تاکسیرانی اصفهان درصدد ارتقاء کیفی خدمات در سال ۹۷ است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۹ هزار تاکسی ویژه و خطی پلاک قرمز در شهر اصفهان تردد دارد که با احتساب تاکسی‌های پلاک سفید و سرویس مدارس و آژانس‌های مسافربری تعداد ۲۱ هزار تاکسی در شهر اصفهان شهروندان را جابه جا می‌کند.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم به رانندگان تاکسی در خصوص احترام به حقوق شهروندان، رعایت نرخ کرایه، آراستگی خود و خودرو داده شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در تمامی مسیرهای پرتردد شهر متناسب با تقاضای سفر تاکسی در نظر گرفته شده است، گفت: انتظار می رود شهروندان برای سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده و از سوار شدن در خودرو مسافربرهای شخصی امتناع کنند.

وی تصریح کرد: تعداد پنج اکیپ بازرسی در سطح شهر و میادین اصلی بر عملکرد رانندگان تاکسی نظارت دارند و چنانچه شهروندان انتقاد یا پیشنهادی دارند می توانند مراتب را با شماره تلفن ۳۵۶۸۸۱۰۰ در میان بگذارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار