ابراهیم‌زاده: باید مسیر مثبت خود را از هم‌اکنون آغاز کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: صنعت نفت در این هفته با خیال راحت و تمرکز بیشتری برابر ما حاضر می‌شود به این دلیل که نگرانی سقوط یا صعود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: صنعت نفت در این هفته با خیال راحت و تمرکز بیشتری برابر ما حاضر می‌شود به این دلیل که نگرانی سقوط یا صعود ندارد.
منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم درباره 3 دیدار پایانی این تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به هر حال در 3 هفته پایانی 3 دیدار سخت را در پیش‌رو داریم و هر 3 بازی از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار هستند، تیم‌هایی که در برابر ما قرار می‌گیرند هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند.
وی افزود: نخستین دیدار ما صنعت نفت است که این تیم با خیال راحت و تمرکز بیشتری در این دیدار حاضر می‌شود به این دلیل که نگرانی سقوط یا صعود ندارد و پیروزی در دیدارهای آینده تنها رتبه آن‌ها را ارتقا می‌دهد و به طور قطع آن‌ها در این دیدار بدون هیچ استرسی وارد میدان می‌شوند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیگر دیدار ما برابر استقلال اهواز است، تیمی که قصد دارد تا شرایط سقوط خود را در 3 دیدار آینده بهبود بخشد تا با امتیازگیری در هر دیدار خیال خود را از بابت کاهش خطر سقوط و ماندن در لیگ راحت کند و به طور قطع برای گرفتن امتیاز و پیروزی به مصاف ما می‌آیند و جنگندگی آن‌ها کار ما را سخت‌تر می‌کند.
وی تصریح کرد: در دیدار پایانی نیز به مصاف استقلال تهران می‌رویم، استقلال تهران در دیدارهای پایانی به دنبال رقابت با دیگر صدرنشینان است و به دنبال نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است که این دیدار یکی دیگر از دیدارهای سخت ما در 3 هفته پایانی است.
ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ابتدای حضور در سپاهان اعلام کرده بود بازیکنان سپاهان باید به این خودباوری برسند که توانایی بالایی دارند، بیان کرد: این مسئله را کتمان نمی‌کنم، زمانی که بازیکنان 2 برد پشت سر هم و پیروزی بیرون از خانه می‌دهند نشان از تاثیراتی است که در آن ها به وجود آمده و آمار نیز مشخص کننده کاری است که برای آن‌ها صورت گرفته، اگر ما قصد حضور در بالای جدول در فصل آینده داریم باید روند مثبت خود را از این فصل آغاز می‌کردیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار