عملیات اجرایی پروژه های ساخت وتوسعه راههای آران و بیدگل در حال انجام است

وی افزود: ادامه عملیات زیرسازی کنارگذر آران و بیدگل از پل شهید منصوری تا پل نوش آباد در حال اجراست و عملیات اسفالت ان بزودی آغاز میسود.

مهندس مجتبی اراسته رییس اداره راه وشهرسازی اران و بیدگل به خبرنگار ما اظهار داشت: با تلاش های دکتر ساداتی نژاد و امام جمعه محترم و مسوولین و تلاشهای اداره کل راه وشهرسازی استان در حال حاضر عملیات خاکبرداری و زیرسازی کنار گذر آران و بیدگل در قسمت تقاطع با جاده ابوزیداباد در حال انجام است. وی همچنین به آغاز عملیات خاکبرداری و احداث دهانه دوم پل شهید منصوری اشاره کرد .

وی افزود: ادامه عملیات زیرسازی کنارگذر آران و بیدگل از پل شهید منصوری تا پل نوش آباد در حال اجراست و عملیات اسفالت ان بزودی آغاز میسود.

آراسته خاطرنشان کرد: آزاد سازی اراضی مسیر کنارگذر آران و بیدگل در محدوده سفید دشت نیز با تلاش و پیگیری اداره راه وشهرسازی و شورای شهر و شهردار معزز سفید شهر تا مسجد الحسین انجام شده است.

وی اظهار داشت: همچنین تامین اعتبار پل های تقاطع کنار گذر آران و بیدگل با ریل راه آهن به وسیله نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، جناب دکتر ساداتی نژاد از طریق وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن در حال پیگیری است که احرای ان نیازمند براورد و تامین اعتبارلت در حوزه راه وشهرسازی خواهد بود.

وی ادامه داد عملیات اجرای بانددوم کاسان سفیدشهر نیز در دستور کار این اداره بوده که امید است تا پایان نیمه اول سال جدید عملیات اجرایی ان کاملا مرتفع و محور بخش مرکزی شهرستان نیز باانجام اسفالت در اینده ای نزدیک به این محور متصل گردد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار