اصفهان بارانی می شود

رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان از شدت یافتن ناپایداری هوای این استان در پی ورود سامانه بارشی جدید خبر داد.

رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان از شدت یافتن ناپایداری هوای این استان در پی ورود سامانه بارشی جدید خبر داد.
حسن خدابخش ' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود این سامانه بارشی از روز پنجشنبه ناپایداری جوی در استان اصفهان تقویت می شود و بتدریج افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبار پراکنده و رعد و برق را به دنبال خواهد داشت.
وی در عین حال گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی با شدت ضعیف‌تر بر روی این استان تا روز پنجشنبه است.
رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: امروز و فردا ( چهارشنبه) در بیشتر نقاط این استان، آسمان بصورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و بعد از ظهر و شب در برخی مناطق همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌ بینی می ‌شود.
به گفته وی، امروز ( سه شنبه ) نیز احتمال بارش تگرگ در برخی از مناطق استان اصفهان وجود دارد.
خدابخش از افزایش یک تا 2 درجه سانتیگراد دمای هوا در بیشتر نقاط این استان طی 24 ساعت آینده خبر داد و افزود: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به 23 درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات به 10 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
وی وضعیت جوی کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه را قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی اصفهان همچنین افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و رگبار و رعد و برق را برای هوای این استان در روز پنجشنبه پیش بینی نمود.
خدابخش از خور و بیابانک با 26 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و میمه با پنج درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان نام برد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار