روزانه 50 هزار اصفهانی از مترو استفاده میکنند

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: با تکمیل خط یک متروی اصفهان و مسافرگیری از 6 ایستگاه باقیمانده از این خط، تعداد مسافران متروی این شهر به روزانه 50 هزار نفر رسید.

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: با تکمیل خط یک متروی اصفهان و مسافرگیری از 6 ایستگاه باقیمانده از این خط، تعداد مسافران متروی این شهر به روزانه 50 هزار نفر رسید.

جواد شعرباف امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تکمیل خط یک متروی اصفهان و فعالیت‌های صورت‌گرفته در این زمینه اظهار کرد: با تلاش کارشناسان، مشاوران، پیمانکاران و دیگر عوامل سازمان قطار شهری اصفهان، خط یک متروی اصفهان در پایان سال گذشته تا ایستگاه صفه آماده مسافرگیری شد.

وی با اشاره به مسافرگیری متروی اصفهان از ابتدای سال جدید افزود: پس از آن، با هماهنگی شرکت بهره‌برداری متروی اصفهان از تاریخ 14 فروردین مسافرگیری خط یک متروی اصفهان در تمام 20 ایستگاه این خط صورت گرفت و خوشبختانه مردم شهر اصفهان استقبال قابل توجهی از آن به عمل آورده‌اند.

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: همچنین از ابتدای امسال، به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان اصفهانی، ساعت بهره‌برداری متروی اصفهان به میزان 2 ساعت افزایش یافت و در حال حاضر متروی این شهر از ساعت 6:30 تا 21 در مسیر ایستگاه عاشق‌آباد تا آزادی و همچنین از ساعت 6:30 تا 15 در مسیر آزادی تا صفه به مردم شهر خدمت‌رسانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسافرگیری دو ایستگاه امام حسین (ع) و انقلاب که از ایستگاه‌های مهم قطار شهری اصفهان در مرکز شهر به شمار می‌روند، استقبال مردم هسته مرکزی شهر از حمل و نقل پاک مترو افزایش قابل توجهی داشته است.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت بهره‌برداری مترو به تکمیل بخش باقی‌مانده از فاز سوم خط یک متروی اصفهان اشاره کرد و افزود: همچنین با توجه به مسافرگیری ایستگاه‌های دانشگاه، کوی امام، کارگر و دفاع مقدس (صفه)، استقبال مردم از این بخش خط افزایش قابل توجهی داشته است.

وی اذعان داشت: پیش از این روزانه 30 هزار نفر از متروی اصفهان استفاده می‌کردند و با مسافرگیری ایستگاه‌های جدید متروی اصفهان، تعداد مسافران متروی کلان‌شهر اصفهان به روزانه 50 هزار نفر رسیده است.

شعرباف اضافه کرد: تلاش برای تکمیل بخش‌های باقیمانده خط یک و همچنین ساخت خطوط دو، سه و توسعه خط یک متروی اصفهان ادامه دارد و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار