روزانه ۵۰ هزار نفر مسافر مترو هستند

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: با تکمیل خط یک مترو اصفهان و مسافرگیری از شش ایستگاه باقیمانده از این خط، تعداد مسافران مترو این شهر به روزانه ۵۰ هزار نفر رسید.

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: با تکمیل خط یک مترو اصفهان و مسافرگیری از شش ایستگاه باقیمانده از این خط، تعداد مسافران مترو این شهر به روزانه ۵۰ هزار نفر رسید.

به گزارش ایمنا ، جواد شعرباف با اشاره به تکمیل خط یک مترو اصفهان و فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش قابل توجه مدیران استان و مدیریت شهری، کارشناسان، مشاوران، پیمانکاران و دیگر عوامل سازمان قطارشهری اصفهان، خط یک مترو اصفهان در پایان سال گذشته تا ایستگاه صفه آماده مسافرگیری شد.

وی با اشاره به مسافرگیری مترو اصفهان از ابتدای سال جدید تصریح کرد: با هماهنگی شرکت بهره‌برداری مترو اصفهان از تاریخ ۱۴ فروردین مسافرگیری خط یک مترو اصفهان در تمام ۲۰ ایستگاه این خط صورت گرفت و خوشبختانه مردم شهر اصفهان استقبال قابل توجهی از آن به عمل آورده‌اند.

مشاور عالی شهردار اصفهان ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان اصفهانی، ساعت بهره‌برداری مترو اصفهان دو ساعت افزایش یافت و در حال حاضر مترو این شهر از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۲۱ در مسیر ایستگاه عاشق‌آباد تا آزادی و همچنین از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ در مسیر آزادی تا صفه به مردم شهر خدمت‌رسانی می‌کند.

وی گفت: با توجه به مسافرگیری دو ایستگاه امام حسین(ع) و انقلاب که از ایستگاه‌های مهم قطارشهری اصفهان در مرکز شهر به شمار می‌روند، استقبال مردم هسته مرکزی شهر از حمل و نقل پاک مترو افزایش قابل توجهی داشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری مترو به تکمیل بخش باقیمانده از فاز سوم خط یک مترو اصفهان اشاره کرد و افزود: همچنین با توجه به مسافرگیری ایستگاه‌های دانشگاه، کوی امام، کارگر و دفاع مقدس(صفه)، استقبال مردم از این بخش خط افزایش قابل توجهی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این روزانه ۳۰ هزار نفر از مترو اصفهان استفاده می‌کردند و با مسافرگیری ایستگاه‌های جدید مترو اصفهان، تعداد مسافران مترو کلانشهر اصفهان به روزانه ۵۰ هزار نفر رسیده است.

شعرباف اضافه کرد: تلاش برای تکمیل بخش‌های باقیمانده خط یک و همچنین ساخت خطوط دو، سه و توسعه خط یک مترو اصفهان ادامه دارد و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار