برگزاری نخستين نمايشگاه تخصصی عكس حيات وحش كاشان در هتل نگارستان

بازديد مسافرين داخلي و خارجي و همشهريان علاقمندان به عكس حيات وحش آن هم از نخستين نمايشگاه تخصصي عكس حيات وحش كاشان غير قابل تصور بود و بر همين اساس بود كه نمايشگاه تا دوم ارديبهشت ماه تمديد شد.

بازديد مسافرين داخلي و خارجي و همشهريان علاقمندان به عكس حيات وحش آن هم از نخستين نمايشگاه تخصصي عكس حيات وحش كاشان غير قابل تصور بود و بر همين اساس بود كه نمايشگاه تا دوم ارديبهشت ماه تمديد شد.

مصطفي مازوچي در گفت‌وگوي اختصاصي با اصفهان امروز اظهار داشت: استقبال همهشريان و مسافرين داخلي و خارجي علاقمند به عكس حيات وحش سبب شد تا نمايشگاه كه از 24 اسفند ماه سال گذشته افتتاح شده تا دوم ارديبهشت ماه سال جاري براي بازديد رايگان مسافرين و همشهريان و علاقمندان تمديد شود.

وي استقبال از نخستين نمايشگاه تخصصي عكس حيات وحش كاشان را غير قابل توصيف بيان كرد و ابراز داشت: بازديد مسافرين داخلي و خارجي و همشهريان علاقمندان به عكس حيات وحش آن هم از نخستين نمايشگاه تخصصي عكس حيات وحش كاشان غير قابل تصور بود و بر همين اساس بود كه نمايشگاه تا دوم ارديبهشت ماه تمديد شد.

اين هنرمند جوان كاشاني، افزايش حس طبيعت دوستي مردم، آشنا شدن مردم با گونه‌هاي جانوري منطقه، نقش تنوع زيستي در اکوسيستم و درنتيجه درس خداشناسي و جذب اکوتوريست را از جمله اهداف برگزاري نخستين نمايشگاه تخصصي عكس حيات وحش كاشان اعلام كرد.

مازوچي، تعداد عكس هاي به نمايش درآمده در اين نمايشگاه را 32 قطعه عكس در ابعاد 70 در 50 اعلام كرد و افزود: تمامي عكس ها با موضوع حيات وحش كاشان و شهرستانهاي همجوار كاشان است.

مازوچي در ادامه از همكاري شهرداري منطقه يك، سازمان فرهنگي ورزشي، اداره فرهنگ و ارشاد، انجمن سينماي جوان ايران دفتر كاشان، اداره محيط زيست و همچنين سعيد استاديان، مجتبي امير حسيني، خانم طالبيان مديريت هتل نگارستان تقدير و تشكر كرد.لازم به ذكر است، مصطفي مازوچي، عكاسي تخصصي در حيات وحش را از سال ۹۵ با دو ژانر طبيعت و حيات وحش و با محوريت منطقه کاشان شروع کرد.

نمایشگاه عکس حیات وحش كاشان تا دوم ارديبهشت ماه سال جاري همه روزه از ساعت 7 صبح تا ساعت 23 شب در لابي هتل نگارستان كاشان پذيراي علاقمندان به هنرعكاسي و حيات وحش است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار