ابراهیم‌‎زاده: در مورد مذاکره با بازیکنان مدیرعامل پاسخگو باشد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اسامی که پیرامون ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم مطرح می‌شود، گفت: مدیرعامل باشگاه در این باره باید پاسخگو باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اسامی که پیرامون ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم مطرح می‌شود، گفت: مدیرعامل باشگاه در این باره باید پاسخگو باشد.

به گزارش فارس ، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آرزو می‌کنم در سال جدید همه به آرزوهایشان برسنند و سپاهان هم بتوانند نتایج خوبی را کسب کند که مردم این شهر به دنبال نتایج خوب این تیم هستند.

وی افزود: روند مثبتی از زمانی که آمده‌ایم طی کردیم؛ بجز اشتباهی که مقابل پیکان داشتیم و منجر به شکست ما شد، در بازی با تراکتور خوب عمل کردیم و توانستیم مسلط باشیم و یک امتیاز را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سه بازی آینده را می‌دانیم بسیار دشوار است؛ نفت آبادان بازیکنان خارجی خوبی دارد که بی‌نظیر بازی می‌کنند و برای این تیم تاثیر گذار بوده اند

وی خاطر نشان کرد: نگرانی از نظر سقوط ندارند و با آرامش بازی می‌کنند و دوندگی بالایی دارند و باید باهوش عمل کنیم تا بتوانیم آن چیزی که شایسته سپاهان است را به ارمغان بیاوریم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه دوبار پیش از این مقابل نفت آبادان شکست خورده‌اید، مطرح کرد: بازیکنان این تفکرات را دارند تا اشتباهاتی که در دوبازی قبلی داشته‌اند را تکرار نکنند و در این بازی پیشرفت کنند

وی در مورد بازیکنانی که پیرامون این باشگاه مطرح می‌شوند و لیست خروجی گفت: به نظرم در این باره مدیرعامل باشگاه باید جواب دهد؛ این مسائل به باشگاه باز می‌گردد و بهتر است من صحبتی نکنم و من لیستی به باشگاه نداده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد بازیکنان محروم و مصدوم بیان کرد: عزت‌اله پروغاز محروم است و رسول نویدکیا و ایمان زکی‌زاده بازیکنان مصدوم ما هستند؛ مروان حسین هم در تمرینات مصدوم نشده و مشکلاتش از قبل بوده است.

وی در مورد شرایط حسن‌زاده هم خاطر نشان کرد: مسعود حسن‌زاده که خیلی مشتاق بودیم به تیم کمک کند، هنوز شرایط آمادگی را پیدا نکرده است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و هر زمانی که آمده شد از او استفاده می‌کنیم .

ابراهیم‌زاده در مورد سه بازی پیش رو، مطرح کرد: لیگ را کسی نمی‌تواند پیش بینی کند ولی همه تلاشمان را انجام میدهیم که بتوانیم در سال آینده اهدافی که سپاهان دارد و دغدغه و آرزوی مردم اصفهان حتی در خارج از کشور است را محقق کنیم و آنها را خوشحال کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار