صرف 1.2 میلیارد هزینه عمرانی، در امام زادگان سلطان گروه آباد نطنز

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: یک میلیارد و 200 میلیون ریال صرف هزینه های عمرانی در امام زادگان سلطان گروه آباد نطنز شده است.

صرف 1.2 میلیارد هزینه عمرانی، در امام زادگان سلطان گروه آباد نطنز

ایسنا:سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: یک میلیارد و 200 میلیون ریال صرف هزینه های عمرانی در امام زادگان سلطان گروه آباد نطنز شده است.
عبدالرضا اکبری اظهار کرد: در طرح مودت که با جدیت بیشتری در شهرستان نطنز دنبال می شود، در امام زادگان سلطان گروه آباد به میزان 1 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: این یک میلیارد و 200 میلیون ریال شامل هزینه کوه بری برای وسعت این امامزاده بوده است که در سال گذشته انجام شده و مقرر شده امسال هم اقدامات دیگری انجام شود.
سرپرست اداره اوقاف شهرستان نطنز گفت: طرح مودت توسط بانیان و خیران اجرا می شود و تمام هزینه ای که صورت می گیرد از بانیان دریافت شده و ربطی به نذورات داخل ضریح ندارد.
وی پیرامون وجه تسمیه و موقعیت جغرافیایی این امام زادگان بیان کرد: اطلاق نام گروه آباد به این زیارتگاه به این دلیل است که به روایت از معتمدین، عده و گروهی از امامزادگان در این مکان مدفون هستند.
اکبری تصریح کرد: بنا به روایت از معتمدین در این زیارتگاه 36 نفر از فرزندان ائمه اطهار(ع) که نسبشان به هر کدام از امامان معصوم می رسد مدفونند که احتمال غریب به یقین این مکان جایگاهی بوده است که به مرور زمان امامزادگان بزرگوار در طول تاریخ به این مکان مهاجرت نموده و بعد از وفاتشان در کنار دیگر امامزادگان مدفون در این مکان به خاک سپرده شده اند.
وی خاطرنشان کرد: این امام زادگان در چند کیلومتری جنوب غربی روستای زیبای اوره از توابع بخش مرکزی شهرستان نطنز در میان کوه ها قرار دارد که علاوه بر منظره بسیار زیبا دارای آب و هوای مطبوعی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار