۱۵ مصدوم در آتش‌سوزی چالوس

آتش‌سوزی شامگاه جمعه در قهوه‌خانه‌ بازار روز چالوس ۱۵ مصدوم برجای گذاشت.

آتش‌سوزی شامگاه جمعه در قهوه‌خانه‌ بازار روز چالوس ۱۵ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایمنا، سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی استان مازندران با بیان اینکه آتش سوزی در یک قهوه خانه در چالوس چندین نفر را روانه بیمارستان کرد اظهار کرد: این حادثه شامگاه جمعه ۲۴ فروردین رخ داد و بلافاصله آمبولانس های پایگاه های اورژانس چالوس به محل حادثه واقع در یکی از قهوه خانه های این شهر اعزام شدند .

زکریا اشکپور افزود: بر اساس آخرین گزارش از ستاد هدایت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد افراد دچار سوختگی ۱۲ نفر و افراد دچار آسیب های متعدد به اندام ها سه نفر اعلام شد .

وی گفت: شش نفر از افرادی که دچار سوختگی شدند برای ادامه درمان در مرکز تخصصی سوختگی، به بیمارستان زارع ساری منتقل شدند .

پسر قهوه خانه پدرش را به آتش کشید

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی در قهوه خانه ای در "بازار روز" شهرستان چالوس خبر داد و گفت: شامگاه جمعه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه در "بازار روز" شهرستان چالوس، ماموران انتظامی شهرستان سریعا به محل حادثه عزیمت کردند .

سردار سید محمود میرفیضی افزود: با حضور ماموران پلیس و آتش نشانی حریق در کمتر از یک ساعت مهار شد و در این حادثه تعدادی دچار سوختگی و مصدومیت شدند .

وی با اشاره به اینکه این حریق عمدی بوده از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی در کمتر از دو ساعت خبر داد و افزود؛ متهم به آتش سوزی فردی به نام "م -ک " فرزند مسئول این واحد صنفی و قهوه خانه بوده که به علت اختلافات شخصی با پدرش، مرتکب این عمل شد .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار