مدیرعامل سپاهان: از توافق با "کرانچار" راضی و خوشحالیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در توافق با کرانچار به مدت ۲ فصل دیگر این مربی کروات در سپاهان ماندگار شد و مجموعه باشگاه سپاهان و شخص کرانچار از این توافق راضی و خوشحال هستند.

مدیرعامل سپاهان: از توافق با "کرانچار" راضی و خوشحالیم

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تمدید قرارداد زلاتکو کرانچار با تیم سپاهان به مدت 2 فصل دیگر اظهار داشت: پس از توافق سپاهان با کرانچار به مدت 2 فصل دیگر این مربی کروات در باشگاه ماندگار شد و مجموعه باشگاه سپاهان و شخص کرانچار از این توافق راضی و خوشحال هستند.
وی درباره برنامه‌ها و دستیاران کرانچار برای فصل آینده، تصریح کرد: در جلسه امروز قرارداد از نظر مالی با کرانچار منعقد شد و در جلسه‌ای که فردا با وی برگزار می‌کنیم درباره جزئیات برنامه‌های تیم فوتبال سپاهان چه از لحاظ جذب بازیکن و چه از لحاظ فنی برای فصل آینده، تصمیم‌گیری می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره هدف‌گذاری سپاهان برای فصل آینده رقابت‌های لیگ‌برتر، گفت: با مذاکرات و صحبت‌هایی انجام شده با کرانچار، کسب مقاوم سوم تا قهرمانی در لیگ‌برتر به عنوان هدف‌گذاری باشگاه سپاهان برای فصل آینده رقابت‌ها، تعیین شد.
وی درباره صحبت‌هایی که از حضور چند بازیکن مطرح مانند گادوین منشا در لیست سپاهان شده است، بیان کرد: تاکنون هیچ بازیکنی به لیست سپاهان اضافه نشده و لیست نهایی درباره جذب بازیکن فردا از طرف کرانچار به باشگاه سپاهان اعلام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار