قیاس من با رونالدو جالب و خلاقانه بود

بازیکن تیم ملی والیبال درباره پست باشگاه ورونا و قیاس این بازیکن با رونالدو ستاره فوتبال جهان گفت: قیاس پرش من و پرش رونالدو جالب و خلاقانه بود.

بازیکن تیم ملی والیبال درباره پست باشگاه ورونا و قیاس این بازیکن با رونالدو ستاره فوتبال جهان گفت: قیاس پرش من و پرش رونالدو جالب و خلاقانه بود.
محمدجواد معنوی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم درباره پست باشگاه ورونا ایتالیا و قیاس این بازیکن با رونالدو ستاره رئال مادرید و درخشش این بازیکن برابر یونتوس در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: قیاسم با پرش رونالدو برای من جالب و خلاقانه بود، مسی و رونالدو جز اسطوره‌های ورزش جهان هستند و من نیز همیشه سعی کردم از این اسطوره‌ها مسائل بسیاری یاد بگیرم، البته زیاد فوتبالی نیستم و برخی مواقع فوتبال نیز نگاه می‌کنم.
وی در پاسخ به این سوال که پس از درخشش در تیم ملی می‌توانستی با قراردادی بسیار بالا در باشگاه‌های ایرانی بازی کنی اما به ایتالیا رفتی دلیل این تصمیم چه بود افزود: پیشنهاد با مبالغ بهتری از ایران و دیگر کشورها به بنده ارائه شد اما ترجیح دادم در ایتالیا که مهد والیبال جهان به شمار می‌رود و همه بزرگان والیبال حداقل یک سال در این کشور بوده‌اند والیبال خود را ادامه دهم.
بازیکن تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: از اینکه تصمیم گرفتم در ایتالیا به دوران حرفه‌ای والیبال خود ادامه دهم خوشحال هستم و فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفتم.
وی در پاسخ به سوالی درباره درخشش در ایتالیا و انتخابش به عنوان بازیکن ماه ایتالیا تصریح کرد: 4 یا 5 بار بهترین بازیکن شدم و خوب بازی کردن همه بازیکنان تیم سبب شد تا من نیز خوب بازی کنم و بهترین شوم.
معنوی‌نژاد درباره قراردادش با ورونا و اینکه در فصل آینده نیز در این تیم می‌ماند، تصریح کرد: قرارداد من یک ساله است و چند باشگاه نیز پیشنهاد داده‌اند اما ترجیح می‌دهم به هفته‌های باقی مانده لیگ فکر کنم و پس از پایان فصل به این مسائل بپردازم.
وی درباره تاثیر پدرش که خود نیز والیبالیست بوده در رشد این بازیکن و تصمیم‌گیری در دوران حرفه‌ای بیان کرد: به طور قطع من والیبال خود را مدیون پدرم هستم و ایشان الفبای والیبال را به من آموختند، در حال حاضر نیز با اینکه در ایران نیستم اما همیشه با پدرم صحبت و از راهنمایی‌های پدرم نهایت استفاده را برداشت می‌کنم.
بازیکن تیم ملی والیبال در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیم ملی و اینکه آیا تیم ملی در لیگ جهانی آینده می‌تواند جز 3 تیم نهایی باشد گفت: امسال لیگ جهانی و قهرمانی جهان را داریم و بهترین تیم‌های جهان به این مسابقات می‌آیند، ما نیز سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم تا با این نتایج دل مردم را شاد کرده باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار