بوحمدان: نتیجه زحمات یک سال‌مان را باید مقابل لوکوموتیو بگیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی روز سه‌شنبه برابر لوکوموتیو تاشکند باید نتیجه زحمات یک سال اخیرمان را بگیریم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی روز سه‌شنبه برابر لوکوموتیو تاشکند باید نتیجه زحمات یک سال اخیرمان را بگیریم.
حمید بوحمدان در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: بازی در نیمه اول به دلیل وزش باد شدید شرایط خوبی نداشت، ولی در نیمه دوم بهتر شد. با اینکه از فولاد عقب افتادیم، اما گل را جبران کردیم و حتی می‌توانستیم برنده هم باشیم. البته گرفتن یک امتیاز در اهواز هم نتیجه بدی نبود.
وی در مورد اینکه ذوب‌آهن جایگاه خود در رده دوم جدول را از دست داد، تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا نایب قهرمان شویم و اگر دو بازی پایانی را ببریم قطعاً سهمیه خواهیم گرفت. از طرفی اعتقاد من این است که بازی‌های ذوب‌آهن آسان‌تر از استقلال و سایپاست و ما می‌توانیم دوباره نایب قهرمان شویم.
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بازی این تیم برابر لوکوموتیو تاشکند اظهار داشت: ما بازی سختی در پیش داریم، ولی معتقدم که از این گروه صعود خواهیم کرد و در تاشکند نتیجه لازم را می‌گیریم. باید برابر لوکوموتیو نتیجه زحمات یک سال اخیرمان را بگیریم و در نهایت از گروه B لیگ قهرمانان صعود کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار