وقوع ۲۳ حادثه در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر بارندگی‌های شدید اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: ۲۳ حادثه بدنبال بارندگی‌های اخیر در اصفهان، به وقوع پیوست و ۱۲۳ نفر از اعضای جمعیت به امدادرسانی پرداختند.

وقوع ۲۳ حادثه در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر بارندگی‌های شدید اصفهان

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نجاتگران و امدادگران جمعیت استان در ۴۸ ساعت گذشته به ۴۹۸ تن از حادثه دیدگان از جمله ۷۰۰ تن از عشایر سمیرم امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به اعلام وضعیت زرد در روزهای جمعه و شنبه به تمامی شعب و تیم‌های عملیاتی و نیز آماده باش تیم های امداد و نجات در سیلاب اظهار داشت‌: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این مدت به ۴۹۸ تن از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به وقوع ۲۳ حادثه در این بازه زمانی تصریح کرد: در طول این مدت امدادرسانی به ۱۰ مورد حادثه سیل و آبگرفتگی در شهرستان های کاشان، دهاقان، سمیرم و خوروبیابانک انجام و در شهرستان سمیرم ۷۰ تن از عشایر آسیب دیده ناشی از سیل اسکان موقت یافتند.

وی بیان داشت:‌ علاوه بر آن هفت مورد حادثه جاده‌ای، سه مورد خدمات حضوری، یک مورد حادثه شهری، یک مورد طوفان و یک مورد حادثه کوهستان توسط نیروهای عملیاتی جمعیت استان امدادرسانی شد.

کریمی تصریح کرد: در این مدت ۱۲۳ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۳۶ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده بکارگیری شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت‌های پایگاه‌های هلال احمر در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز ادامه دارد، تاکید کرد: در صورت هشدارهای اداره هواشناسی تمام این پایگاه ها در حالت آماده باش یا همان وضعیت زرد قرار میگیرند که در ۴۸ ساعت گذشته این اتفاق رخ داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار