امام جمعه اصفهان: اگر قدرت نداشته باشیم گرگ های جهان ما را می بلعند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در دنیایی زندگی می کنیم که اگر قدرت و توان نظامی نداشته باشیم گرگ های جهان ما را می بلعند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در دنیایی زندگی می کنیم که اگر قدرت و توان نظامی نداشته باشیم گرگ های جهان ما را می بلعند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امام راحل همان اول انقلاب به درستی فرمودند ارتش ایران از این به بعد باید ارتش اسلام نامیده شود. خوشبختانه در 40 سال گذشته ارتشیان ایران خصیصه اسلامی بودن خود را حفظ کرده اند.

وی افزود: در دنیایی زندگی می کنیم که که اگر توان نداشته باشیم گرگ های جهان ما را می بلعند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: همان طور که دیدیم دشمنان اسلام 100 موشک به کشور کوچک سوریه شلیک کردند که هیچ خاصیتی هم برایشان نداشت. بهانه آن ها استفاده از سلاح شیمیایی بود بر فرض هم اگر چنین سلاحی استفاده شده باشد مگر به غیر از کشتن کار دیگری هم می کند، موشک های شما هم همین کار را می کند و بی گناهان را می کشد پس با سلاح شیمیایی تفاوتی ندارد.

طباطبایی نژاد گفت: این اعمال مردانگی نیست. مردانگی را ملت ایران داشتند که در جنگ تحمیلی 8 سال برابر کفر و الحاد دنیا ایستادند.

وی گفت: در دنیایی زندگی می کنیم که چنین انسان های وحشی زندگی می کنند که با قدرت نظامی خود ملت ها را مورد تجاوز قرار می دهند. قدرت نظامی دارند، ولی عقل ندارند. به همین دلیل طبق فرموده قرآن باید در حد توان قدرت نظامی خود را افزایش دهیم.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: تا جای که می توانیم باید برد موشک های خود را ارتقا دهیم تا دشمنان خیال تجاوز به میهن را از سر بیرون کنند.

وی در پايان خاطرنشان کرد: یاد تمام شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای اخیر مرزبانی را گرامی می داریم.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم یگان مختلف ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از مقابل جایگاه و تمثال های امام راحل و مقام معظم رهبری رژه رفتند و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار