مرگ راننده وانت به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از واژگون شدن یک دستگاه وانت مزدا در محور خور-جندق و فوت راننده خبر داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از واژگون شدن یک دستگاه وانت مزدا در محور خور-جندق و فوت راننده خبر داد.

به گزارش فارس ، حسین پورقیصری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه وانت مزدا در محور خور-جندق بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک دستگاه وانت مزدا به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شده بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در اثر این حادثه رانندگی، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس‌پرتی را فراهم می‌کند، بپرهیزد تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر نباشیم.

* عدم توجه به جلو یک کشته برجای گذاشت

جواد درستکار با اشاره به کشته شدن یک نفر در محور اصفهان-شیراز گفت: روز دوشنبه مأموران پلیس راه اصفهان-شیراز از برخورد یک دستگاه کامیون کشنده ولوو با سواری پراید در این محور مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه رانندگی، راننده پراید در دم فوت و سرنشین آن مجروح شده بود.

رئیس پایگاه خبری پلیس فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو توسط راننده کشنده ولوو اعلام شده است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنید تا شاهد وقوع این گونه حوادث جبران‌ناپذیر نباشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار