مراسم روز جهانی تنیس روی میز در نصف جهان برگزار شد

مراسم روز جهانی تنیس روی میز با حضور شهروندان اصفهانی در کنار پل خواجو برگزار شد.

مراسم روز جهانی تنیس روی میز با حضور شهروندان اصفهانی در کنار پل خواجو برگزار شد.
به گزارش تسنیم ، مراسم روز جهانی تنیس روی میز با شعار "تنیس روی میز برای من و برای همه" عصر امروز در حاشیه زاینده رود و در ضلع جنوبی پل تاریخی خواجو برگزار شد.
در این مراسم که با تاخیری یک ساعته آغاز شد، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس و مسئولان هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، پیشکسوتان ورزش استان و اهالی تنیس روی میز اصفهان و شهروندان اصفهانی حضور داشتند؛ البته خشک بودن رودخانه زاینده رود کمی از شور و نشاط همیشگی این برنامه که معمولاً در زمان پرآبی زاینده رود برگزار می شد، کم کرده بود.
محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: شهر اصفهان چهار سالی است که میزبان مراسم روز جهانی تنیس روی میز است و در سه دوره گذشته این جشنواره که با استقبال بالای مردم برگزار شد، هدفمان این بود که نشان دهیم می توان در کمترین جا و با کمترین هزینه به ورزش شاد و مفرحی مانند تنیس روی میز پرداخت.
وی با اشاره به برنامه ریزی یک ماهه مسئولان ورزش استان برای برگزاری مراسم روز جهانی تنیس روی میز افزود: صبح امروز خانه تنیس روی میز استان اصفهان که با هزینه‌ای نزدیک به یک میلیارد تومان بازسازی شده، افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
در حاشیه این مراسم نوجوانان و جوانان علاقمند به تنیس روی میز به تمرین این رشته پرداختند که مورد توجه گردشگران خارجی هم قرار گرفته بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار