دراختیار قرار دادن وسایل نقلیه پاک قسطی به شهروندان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: "نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک" از چهارم اردیبهشت‌ماه به مدت سه روز در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: "نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک" از چهارم اردیبهشت‌ماه به مدت سه روز در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، علی یارمحمدیان صبح امروز ( شنبه) در نشست خبری " نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک" ، اظهار کرد: با توجه به افزایش آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان که خطرات زیادی برای شهروندان به دنبال دارد، نسبت به این موضوع احساس درد کردیم و در نظر داریم در جهت بهبود این مسئله مهم گام برداریم.

وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای نخستین‌ بار برگزاری نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک را در شهر برنامه ریزی کرد زیرا معتقدیم اصفهان با مشکلاتی از جمله خشکسالی، ترافیک، آلودگی هوا روبه‌رو است و هر کسی باید به وظیفه خود عمل کند تا این مشکلات کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از موتورهای هیبریدی، برقی، دوچرخه‌ها و وسایل پاک برگزار می‌شود تا در سال‌های آینده وسایل حمل و نقل پاک در شهر گسترش یابد در این راستا لازم است تمامی ادارات و دستگاه‌ها به سمت استفاده از وسایل نقلیه پاک حرکت کنند تا کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت زندگی در اصفهان را شاهد باشیم.

یارمحمدیان با بیان اینکه تنها برگزاری "نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک" کفایت نمی‌کند و مشکل آلودگی هوا را حل نمی‌کند، گفت: این طرح به شرطی موفق است که مسئولان، ادارات، ارگان‌ها به این مسئله توجه داشته باشند و موتورهای برقی و هیبریدی را به صورت اقساطی در اختیار شهروندان قرار دهند در واقع مسئولان باید همکاری کنند تا سال آینده افراد زیادی از وسایل حمل و نقل پاک استفاده کنند.

وی اضافه کرد: "نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک" از چهارم اردیبهشت‌ماه به مدت سه روز در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و در صورت همکاری دیگر سازمان‌ها این طرح ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۳۷۰۰ مترمربع از متراژ مفید از فضای نمایشگاه در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای هیبریدی و همچنین فروشندگان مجاز انواع دوچرخه و نمایندگان رسمی انواع پاک‌روها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار