خرید موتور برقی آسان میشود

علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اعلام این مطلب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تلاش مجموعه شرکت نمایشگاه‌ها بر برگزاری نمایشگاه‌های باکیفیت بوده به گونه‌ای که شاهد رضایت مراجعه‌کنندگان و مشارکت‌کنندگان باشیم که خوشبختانه این امر تا امروز محقق شده است.

محمد منزه - اصفهان امروز: علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اعلام این مطلب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تلاش مجموعه شرکت نمایشگاه‌ها بر برگزاری نمایشگاه‌های باکیفیت بوده به گونه‌ای که شاهد رضایت مراجعه‌کنندگان و مشارکت‌کنندگان باشیم که خوشبختانه این امر تا امروز محقق شده است.

وی ادامه داد: برگزاری تخصصی نمایشگاه‌ها و افزایش بازدید متخصصان دیگر هدف شرکت بوده که خوشبختانه به‌خوبی محقق شده است، از طرفی در فعالیت‌های بازاریابی اقدامات گسترده و جدیدی شکل گرفت، تبلیغات محیطی را ازنظر کمی و کیفی تقویت کردیم و در بخش رسانه‌ها نیز تعاملات افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین جهت بهبود عملکرد سعی شد، هزینه‌های شرکت را کاهش دهیم تا شاهد بهبود عملکرد باشیم و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این بخش بودیم، به شکلی که درآمدهای شرکت از 8 درصد در سال 95 به 13 درصد در سال 96 افزایش یافت، هزینه‌های شرکت نیز از 13 درصد در سال 95 به 4 درصد در سال 96 کاهش یافت که حدود 9 درصد کاهش را نشان می‌دهد، همین موفقیت‌ها باعث شد سود شرکت از منفی 20 درصد در سال 95 به مثبت 93 درصد در سال گذشته برسد که رشد بسیار چشمگیری است.

وی بیان کرد: برای سال 97 حدود 46 رویداد اقتصادی پیش‌بینی شد، همچنین حضور در 10 نمایشگاه خارجی در غالب پاویون و حضور هیئت‌های تجاری در کشورهایی همچون عمان، کنیا و ... پیش‌بینی‌شده تا شاهد ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات ایرانی باشیم.

*برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل پاک در اصفهان

یارمحمدیان بابیان این‌که علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی که در ماهیت نمایشگاه است، به دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز توجه کرده‌ایم، ادامه داد: نمی‌خواهیم نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی بی‌تفاوت باشیم و از همین رو نمایشگاه دستاوردهای بنیاد تعاون زندانیان را به‌عنوان آخرین نمایشگاه سال گذشته برگزار شد.

وی بابیان این‌که کنگره فضای سبز در بخش جنبی نمایشگاه کشاورزی در سال گذشته برگزار شد، تأکید کرد: با توجه به این‌که آلودگی‌های زیست‌محیطی استان اصفهان بسیار زیاد است، نمایشگاه پاک‌روها را برای نخستین بار برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بابیان این‌که مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا، زندگی در شهر اصفهان را به مشکلاتی روبه‌رو کرده است، بیان داشت: این نمایشگاه سرآغازی برای تقویت فرهنگ استفاده از خودروهای هیبریدی و پاک است و باید وسایل نقلیه عمومی و شخصی از نمونه‌های پاک باشد و انتظار داریم که مؤسسات و نهادهای دیگر نیز به رسالت اجتماعی خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: زمانی این نمایشگاه می‌تواند موفق باشد که مسئولان و دیگر نهادها نیز به وظایف خود عمل کنند که یکی از این اقدامات می‌تواند موتورسیکلت‌های برقی را با اقساط و شرایط ویژه در اختیار مردم قرار دهد تا این وسایل پاک جایگزین وسایل با سوخت بنزینی شود.

یارمحمدیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل پاک در 4 اردیبهشت‌ماه یادآور شد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعال است که در صورت استقبال، سال آینده روزهای بیشتری به این نمایشگاه اختصاص داده می‌شود؛ برای نخستین سال است که در این نمایشگاه از موتورسیکلت‌های پاک استفاده می‌شود که در حاشیه آن نیز مسابقه بین‌المللی طراحی و ساخت دوچرخه‌های برقی نیز انجام می‌شود. این نمایشگاه سه هزار و 700 متر وسعت خواهد داشت و بسیاری برندها و تولیدکنندگان معتبر در آن حضور می‌یابند.

وی گفت: بر اساس هدف‌گذاری شکل گرفته، تولیدکنندگان و واردکنندگان خودروهای هیبریدی 25 درصد، موتورهای برقی 45 درصد و دوچرخه‌ها 35 درصد از فضای نمایشگاه را شامل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به هشدارها درباره افزایش آلودگی هوا در ایران، بیان کرد: در شهرهای بزرگ و صنعتی حجم و خطرات این آلودگی بیشتر است و تقریباً نیمی از جمعیت کشور در معرض آلودگی هوا دارند که این آلودگی نه‌تنها برای سلامتی شهروندان که باعث ضررهای اقتصادی، ضربه به آموزش‌وپرورش و کاهش ضریب هوشی کودکان می‌شود.

وی با اشاره به راهکارهایی مانند رایگان شدن هزینه حمل‌ونقل عمومی، ممنوعیت استفاده از خودرو در ساعتی مشخص در برخی از شهر، استفاده از دوچرخه، طرح زوج و فرد و استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی به‌جای خودروهای بنزینی خواستار اجرای چنین سیاست‌هایی در ایران شد.

*اجرای طرح بفرمایید موتوربرقی در اصفهان

در ادامه این نشست، علیرضا صلواتی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: درگذشته دو نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه را داشتیم اما این نمایشگاه تخصصی به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه برندهای بزرگ و مهم در نخستین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل پاک اصفهان حضور خواهند داشت، گفت: با مساعدت‌های شکل گرفته، این نمایشگاه در تقویم نمایشگاهی جای داده شد و حمایت خوبی شد، استاندار و شهردار اصفهان و شهرداران و مدیران شهری شهرهای دیگر نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان بانکی نیز در این نمایشگاه حضور می‌یابند و بر اساس برنامه‌ریزی، تفاهم‌نامه خرید پاک‌روها به امضا خواهد رسید تا مردم بتوانند با آسایش بیشتری اقدام به خرید این وسایل نقلیه کنند.

وی افزود: نخستین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل پاک اصفهان به دلیل هم‌زمان شدن با هفته فرهنگی اصفهان همراه با برنامه‌های جنبی آموزشی، تفریحی، جشن‌ها و.. خواهد بود، کارشناسان مختلف از کشورهای آلمان و فرانسه نیز در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

صلواتی عنوان کرد: هم‌زمان با برگزاری این نمایشگاه، طرح بفرمایید موتوربرقی در ادامه طرح بفرمایید دوچرخه آغاز می‌شود که فروش با تخفیف و با تسهیلات موتوربرقی را خواهیم داشت، خوشبختانه طرح بفرمایید دوچرخه موفقیت‌های خوبی کسب کرد و در مدت کوتاهی بیش از 15 میلیارد تومان دوچرخه توسط مردم خریداری شد که امید است طرح بفرمایید موتوربرقی نیز با موفقیت همراه باشد.

وی با اعلام اینکه موتورهای برقی از ایمنی بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد کاهش 11 درصدی تصادفات شهر اصفهان در سال 96 در مقایسه با سال 95 هستیم، تعداد کشته‌های تصادفات شهر اصفهان نیز با کاهش چشمگیر روبرو بوده است، البته آمار تلفات تصادفات در موتورسیکلت‌ها همچنان بالا است لذا به دنبال فرهنگ‌سازی استفاده از موتورهای برقی هستیم که از امنیت بالاتری نیز برخوردارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار