کشف انبار میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف انبار دپوی لوازم آرایشی خارجی قاچاق و کشف محموله‌ای به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف انبار دپوی لوازم آرایشی خارجی قاچاق و کشف محموله‌ای به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.
به گزارش تسنیم، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر دپوی لوازم آرایشی خارجی قاچاق در انباری در شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد 50 کارتن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ارزش برآورد شده این محموله را یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این باره یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان این محصولات را برای اینکه سریع‌تر بفروش برسند در شبکه‌های توزیع مختلف با قیمت ارزان عرضه می‌کنند، گفت: یکی از روش‌های عرضه این لوازم فروش در آرایشگاه‌های زنانه، دست‌فروش‌ها و صنوف غیر‌مرتبط مثل سوپر مارکت‌ها است.
سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه فرآورده‌های آرایشی قاچاق با عوارضی مثل آکنه، جوش، لک، سوزش، خشکی پوست و با عوارض دیگر ظاهر می‌شود، بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم لوازم آرایشی بهداشتی را از نمایندگی‌های مجاز تهیه کرده و از خرید این کالاها از دست فروش‌ها یا صنوفی که غیر مرتبط هستند خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: بعضی از این فرآورده‌ها حتی اگر اصل باشند، چون به صورت قاچاق و از طریق مبادی غیر قانونی وارد می‌شوند ممکن است ساعت‌ها و روزها در برابر گرمای زیاد، رطوبت و سرما قرار بگیرند و همین موضوع می‌تواند سبب فساد این‌گونه مواد شود که حساسیت‌های پوستی و عوارض جبران ناپذیری را برای مصرف کننده به همراه دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار