استاندار اصفهان: مردم از خدمات جامع سلامت استفاده کنند

استاندار اصفهان گفت: انتظار می‌رود مردم اصفهان از وضعیت فراهم شده در برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و امکان تشکیل پرونده الکترونیک سامانه یک‌پارچه بهداشتی در پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت سراسر استان اصفهان بهره گیرند.

استاندار اصفهان گفت: انتظار می‌رود مردم اصفهان از وضعیت فراهم شده در برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و امکان تشکیل پرونده الکترونیک سامانه یک‌پارچه بهداشتی در پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت سراسر استان اصفهان بهره گیرند.

به گزارش فارس، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته سلامت، اظهار کرد: اکنون و با گذشت 4 دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایران می تواند به دستاوردهای حوزه سلامت، از فراگیری و ارتقای دسترسی به خدمات سلامتی و بهبود شاخص‌های سلامت جامعه گرفته تا افزایش حداقل 25 ساله امید به زندگی ایرانیان و ریشه‌کنی برخی بیماری‌ها و توسعه 10ها شاخص کمی و کیفی این حوزه افتخار کند.

وی افزود: بی‌شک این همه جز با تلاش‌ها و زحمات خالصانه و ایثارگرانه یکایک اعضای خانواده بزرگ سلامت در تمام سطوح و در جای‌جای کشور و به طور خاص استان پهناور اصفهان حاصل نشده و البته توسعه این موفقیت‌ها نیز جز از طریق تداوم این تلاش‌های خالصانه و دلسوزانه میسر نمی‌شود.

استاندار اصفهان گفت: شعار محوری هفته سلامت سال جاری به نیکی «سلامتی برای همه» لحاظ شده است، بدیهی است تحقق پوشش همگانی سلامت، همه‌جا و برای همه، لاجرم از مسیر رویکرد اجتماعی به سلامت و همکاری و همیاری و هم‌افزایی مجدانه و مسؤولانه آحاد جامعه و همه نهادها و دستگاه‌ها می‌گذرد و جهت نیل به جامعه‌ای سالم با همه ابعاد آن، بدون مشارکت اجتماعی و مسؤولیت‌پذیری عمومی و هماهنگی گسترده بین بخشی میسر نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این اثنا انتظار می‌رود هم‌استانی‌های عزیز در سراسر استان به عنوان گام آغازین از وضعیت فراهم آمده در برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و امکان تشکیل پرونده الکترونیک سامانه یک‌پارچه بهداشتی در پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت سراسر استان بهره گیرند تا طی طریق در مسیر سلامت و برنامه‌ریزی و تحقق اهداف و سیاست‌های کلان این حوزه و ارائه عادلانه و بهتر خدمات جامع سلامت تسهیل شود.

مهرعلیزاده اذعان داشت: به عنوان خدمتگزار مردم و نماینده عالی دولت در این استان، رجاء واثق دارم با تمرکز دولت، همدلی جامعه، هماهنگی و هم‌افزایی بین بخشی و انگیزه متعالی اعضای خانواده بزرگ سلامت استان، سلامت همه‌جانبه و زندگی سالم در جامعه‌ای سالم‌تر برای مردم استان شهیدپرور اصفهان نه تنها دور از دسترس نیست، بلکه امکان تحقق کامل آن وجود خواهد داشت و همه ما در این مسیر ارزشمند، مجدانه گام برداشته و تا تحقق آن، از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: ضمن تبریک هفته سلامت، که در سال جاری با شعار «سلامتی برای همه" نام‌گذاری شده است، از خدمات و فعالیت‌های مثمرثمر خیرین سلامت و همکاران حوزه سلامت استان، تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم با درک بیش از پیش مسؤولیت‌های خطیری که بر عهده گرفته‌اند بتوانیم از خدمات این عزیزان به نحو موثرتری استفاده کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار