نیازمند دستگاه زنده یاب هستیم

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان با بیان اینکه یکی از وظایف جمعیت هلال احمر آموزش امداد و نجات برای جوانان و داوطلبان است، گفت: سال گذشته در شهرستان تعداد ۳۵۰ نفر آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه و ۴۰۰ نفر نیز آموزش امداد و کمک‌های اولیه را سپری کرده‌اند.

نیازمند دستگاه زنده یاب هستیم


به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در اردستان، منصور خانی امروز (دوشنبه) در همایش روز جوان در مرکز جوانان هلال احمر با بیان اینکه جشنواره المپیاد جوانه‌ها در اردستان برگزار شده است، اظهار کرد: برنامه مربوطه در قالب جشنواره ورزشی امدادی در پیش دبستانی سما همراه با مانور زلزله برگزار شد.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه هفته هلال احمر را از جمله برنامه‌های مهم این اداره دانست و اضافه کرد: یک هزار و ۷۰۴ نفر عضو و داوطلب جمعیت هلال احمر اردستان هستند که از این تعداد ۴۱۱ داوطلب فعال و ۲۱۶ نفر اعضاء عادی هستند که در برنامه‌ها و فعالیت‌های هلال احمر شرکت دارند.

رییس هلال احمر با بیان اینکه چهار کانون دانشجویی و ۱۳ کانون دانش آموزی مختص پایه اول متوسطه در شهرستان وجود دارد، افزود: دو کانون طلاب، دو کانون روستایی و در بخش داوطلبان دو خانه فعال هستند.

خانی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲ دوره دادرس برگزار شده است، تصریح کرد: دادرسان از میان دانش آموزان پایه هشتم انتخاب و آموزش داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه المپیاد منطقه‌ای و شهرستانی در اردستان برگزارشده است، تصریح کرد: تیم‌های دخترانه مدرسه هاجر زواره و پسرانه مدرسه توکلی اردستان به عنوان تیم‌های برتر شهرستان به مسابقات استانی راه یافتند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان با بیان اینکه مدیریت بحران در شهرستان اردستان فعال است، تصریح کرد: تنها مشکل شهرستان در حال حاضر کمبود تجهیزاتی همچون دستگاه زنده یاب است.

وی خانی با بیان اینکه برای موارد بحرانی ۱۰ تیم با امکانات به روز آماده عملیات هستند، گفت: تیم‌های پشتیبان به منظور پشتیبانی از تیم‌های آموزش دیده آمادگی فعالیت را دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار