یاوری: مشکل سپاهان بازیکنان این تیم هستند

مشاور سرپرست باشگاه سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان در حد نام و اندازه این باشگاه نیستند و مشکلات این تیم هم بازیکنان آن هستند.

مشاور سرپرست باشگاه سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان در حد نام و اندازه این باشگاه نیستند و مشکلات این تیم هم بازیکنان آن هستند.
محمود یاوری پیشکسوت باشگاه سپاهان و مشاور سرپرست این باشگاه در گفت وگو با آنا، در مورد وضعیت این روزهای سپاهان که تغییرات کادر فنی و مدیریتی هم در نتایج آن تاثیرگذار نبود و این تیم همچنان روند ضعیفش را ادامه می‌دهد گفت: «به نظر من مشکل اصلی در سپاهان بازیکنان این تیم هستند. بازیکنانی که بدون هیچ حساب کتابی جذب شدند و پول‌های زیادی هم گرفتند اما هیچ تاثیری در تیم ندارند. آقایانی که طی چند سال گذشته این بازیکنان را به سپاهان آوردند باید پاسخگو باشند که تحت چه قانون و مقررات و ملاکی این بازیکنان را به سپاهان آوردند. در زمان کرانچار 13 بازیکن به سپاهان آمدند که 6-7 نفر آنها قابلیت فنی بالایی نداشتند و از تیم کنار رفتند. افرادی که تیم را در این سال‌ها بستند مسئول وضعیت فعلی سپاهان هستند.»
وی ادامه داد: «سپاهان همیشه در جذب بازیکنان خارجی سرآمد بود و بهترین بازیکنان خارجی لیگ در سپاهان حضور داشتند اما در حال حاضر 4 بازیکن خارجی در ترکیب سپاهان حضور دارند که فقط ابراهیم عالمه دروازه‌بان سوری تیم کیفیت فنی خوبی دارد و سایر بازیکنان خارجی که با قراردادهای بالایی جذب شدند در حد نام سپاهان نیستند و بازیکنان بومی تیم چندین برابر آنها بهترند. سپاهان باشگاه بزرگی است و بازیکن بزرگ می‌خواهد قطعا تیم ایراد فنی دارد که به این وضع رسیده‌است. این بازیکنان همه پولشان را می‌گیرند و هیچ ضرری نمی‌کنند اما ضرر اصلی را باشگاه سپاهان متقبل می‌شود که هم از نظر مالی و هم از نظر فنی باید آسیب ببیند. کرانچار در زمان خودش بازیکنان زیادی را به تیم آورد و نتوانست از این مهره‌ها استفاده بهینه کند و در حال حاضر هم ابراهیم زاده نمی‌تواند کارهای بنیادین روی این بازیکنان انجام دهد.»
پیشکسوت سپاهان در خصوص برنامه این باشگاه برای فصل آینده بیان کرد: «درحال حاضر پیدا کردن مقصر و اینکه چه افرادی باعث و بانی این نتایج سپاهان شدند فایده‌ای ندارد و باید به جلو نگاه کرد و فکر فصل بعد بود. اگر مدیریت تابش در سپاهان ادامه دار باشد او باید به فکر تغییرات بنیادین در این تیم باشد. منظور من از تغییرات بنیادین رفتن کل بازیکنان و جذب بازیکنان جدید نیست بلکه تغییرات اصولی که بتواند به تیم شوک وارد کند. مشکل سپاهان در دوران کرانچار هم همین بود که 15 بازیکن از تیم رفتند و 15 بازیکن جدید جذب شدند و هنوز این بازیکنان به هماهنگی نرسیدند.»
یاوری در رابطه با شایعاتی مبنی بر حضور امیر قلعه نویی در سپاهان برای فصل بعد گفت: «من خودم موافق حضور ابراهیم‌زاده در سپاهان بودم و هنوز هم هستم اما از دست این مربی کاری برنمی‌‌آید. قبل از حضور ابراهیم زاده برنامه‌هایی طراحی شد که این تیم نتیجه نگیرد و ابراهیم‌زاده به غیر از اینکه یک نظم کلی در تیم حاکم کرد دیگر کاری نمی‌توانست انجام دهد. اگر باشگاه سپاهان قصد دارد برای فصل بعد از مربی دیگری استفاده کند باید سراغ مربیان بزرگ برود. مربیان بزرگ می‌تواند امیر قلعه نویی باشد یا هر مربی دیگری که در حد نام و اندازه سپاهان باشد و بتواند تیم را از بحران خارج کند.»

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار