مدیریت دولتی کشور با ناکارآمدی و کندی حرکت مواجه است

در نخستین بیانیه رسمى ستاد جوانان حامى محمد باقر قالیباف در استان اصفهان بر لزوم تغییر در مدیریت دولتی کشور به دلیل ناکارآمدی و کندی حرکت در مدیریت کنونی، تأکید شد.

مدیریت دولتی کشور با ناکارآمدی و کندی حرکت مواجه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در این بیانیه آمده است: مردم عزیز و شریف نصف جهان؛ اکنون نزدیک 4 دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد، در حالی که متاسفانه وضعیت ایران و موقعیت مردم به‌ویژه جوانان آن‌چنان که باید و شاید در شأن مردم بزرگ ایران نیست.
در ادامه این بیانیه آمده است: مدیریت دولتی کشور عموماً دست عده‌ای خاص است که با ناکارآمدی و کندیِ حرکت مواجه هستیم. بنابراین از عموم مردم اصفهان، به‌ویژه جوانان دعوت می‌کنیم که برای پیشرفت و سربلندی ایران عزیزمان و برای اینکه دولتی مردمی و طرفدار جوانانِ کارآمد به عرصه اجرایی کشور ورود پیدا کند، گردهم آئیم.
در ادامه بیانیه رسمی ستاد جوانان قالیباف در اصفهان آمده است: امید است که با حمایت از جوان‌ترین کاندیدای ریاست جمهورى، دکتر محمد باقر قالیباف دوباره شاهد نشاط در مدیریت کشور و کارآمدی دولت 96 درصدی‌ها باشیم، امیدواریم که در راه ایران جوان و اقتدار کشور ادامه دهنده راه شهدا و مدافعین حرم باشیم.
به گزارش تسنیم، ستاد جوانان محمدباقر قالیباف شب گذشته در اصفهان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار