بارش‌ها در اصفهان تا فردا ادامه دارد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به ادامه بارش‌ها تا فردا در اصفهان گفت: بارش‌ به ویژه در مناطق جنوب، جنوب‌شرق، شرق و تاحدی مرکز و شمال‌شرق و شمال غرب پیش‌بینی می شود.

بارش‌ها در اصفهان تا فردا ادامه دارد

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده اظهار داشت: تحلیل این نقشه‌ها بیانگر گذر امواج ناپایدار طی امروز و فردا از روی استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه در اکثر مناطق استان اصفهان در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر و شب افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار و رعدوبرق به ویژه در مناطق جنوب، جنوب‌شرق، شرق و تاحدی مرکز و شمال‌شرق و شمال غرب استان پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: در برخی مناطق نیز احتمال صاعقه و تگرگ نیز وجود دارد .

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در خصوص وضعیت جوی استان در ۲۴ ساعت آینده نیز افزود: دمای هوا در این بازه زمانی در اکثر مناطق استان یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت .

وی در خصوص شرایط جوی شهر اصفهان طی امروز و فردا نیز ابراز داشت: برای امروز افزایش ابر، غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعدوبرق برای اصفهان پیش‌بینی می‌شود و فردا نیز کمی ابری و غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار