معاون وزیر راه: ارتعاشات مترو بر آثار باستانی اصفهان بی‌اثر است

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: صفحاتی زیر مترو در قسمت‌هایی که آثار باستانی هست قرار داده شده که تا حد زیادی از تأثیرات ارتعاشات مترو بر آثار باستانی جلوگیری می‌کند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: صفحاتی زیر مترو در قسمت‌هایی که آثار باستانی هست قرار داده شده که تا حد زیادی از تأثیرات ارتعاشات مترو بر آثار باستانی جلوگیری می‌کند.
به گزارش فارس، پیش از ظهر امروز مهرداد تقی‌زاده در سفر به اصفهان از اولین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک در اصفهان واقع در پل شهرستان محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان بازدید کرد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: برای کنترل ترافیک و مدیریت حمل و نقل در نظر داریم که قیمت سوخت را افزایش و قیمت خودرو را ارزان کنیم.
وی پس از بازدید نمایشگاه از خط یک متروی اصفهان نیز بازدید کرد و مسیر کوه صفه تا خیابان کاوه را با مترو سفر کرد.
تقی زاده بعد از بازدید از ترمینال مسافربری برون شهری کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: متروی اصفهان شرایط خوبی داشت، تنها سر فاصله قطارها کمی طولانی است که باید کمتر شود و تعداد ناوگان‌ها هم بعد از تکمیل افزایش پیدا کند.
وی افزود: ترمینال کاوه هم وضعیت خوبی دارد به این علت که به لحاظ فضاهای تجاری و هم بحث تمیزی به آنچه که باید باشد نزدیک است، از طرفی به مترو هم نزدیک است، همچنین برای استراحت و تسهیل خرید تدابیری اندیشیده شده، که اگر کمی بیشتر بر روی آن کار شود قابلیت این را دارد که به عنوان یک تئوری خوب معرفی شود.
وی درخصوص افزایش برنامه دولت برای افزایش ناوگان‌ها تصریح کرد: در جریان جزییات نیستم اما همه این موارد به پیگیری خود شهرداری برمی‌گردد و اگر اصفهان این موضوع را در اولویت خود قرار دهد خواهد توانست امتیاز آن را هم دریافت کند.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در خصوص اثر ارتعاشات مترو بر آثار باستانی اصفهان اظهار کرد: اطلاعات فنی در این خصوص ندارم اما در بازدید در داخل نمایشگاه بخش‌هایی نشان داده شد که صفحاتی زیر مترو در قسمت‌هایی که آثار باستانی هست قرار داده شده که تا حد زیادی از تأثیرات ارتعاشات مترو بر آثار باستانی جلوگیری می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار