امیدوارم سپاهان در رشته بسکتبال تیم‌داری کند

رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: فعلا امسال در لیگ برتر نماینده نداریم ولی تلاش می‌کنیم در سوپر لیگ بانوان حاضر شویم.

رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: فعلا امسال در لیگ برتر نماینده نداریم ولی تلاش می‌کنیم در سوپر لیگ بانوان حاضر شویم.
جواد داوری در گفت‌وگو با فارس، در مورد حضور تیم‌های اصفهانی در لیگ‌های کشوری اظهار کرد: متاسفانه چند سالی است که کیفیت بسکتبال اصفهان رو به نزول است؛ بعد از حذف تیم ذوب‌آهن حضور استان در لیگ‌های برتر کمرنگ شد و هیأت بسکتبال هم با توجه به این موضوع که فعالیتش تیم‌داری نیست، ولی برای رشد مجدد این ورزش تلاش‌های زیادی کرده است.
وی افزود: با باشگاه‌های مختلف استان مذاکره کردیم اما واقعیت امر این است که تیم‌داری در این رشته هزینه‌های بالایی دارد و تیم‌ها رغبت کمتری برای حضور در بسکتبال دارند؛ همین مشکلات باعث شده که ما نتوانیم در سطح کشوری تیم‌داری کنیم و این در صورتی است که اصفهان بهترین بازیکنان را دارد.
رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان تصریح کرد: هیأت بسکتبال استان، هم‌اکنون بر روی بحث بازیکن‌سازی تمرکز دارد؛ قصد داریم که ورزشکاران‌مان بومی باشند و در گذشته دیدیم که ستاره‌های تیم‌های استان غیر بومی بودند ولی امیدوارم با تزریق این بازیکنان به پیکره بسکتبال استان شاهد اوج‌گیری مجدد این ورزش محبوب در اصفهان باشیم.
وی در مورد نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف اذعان داشت: تا این لحظه نماینده در لیگ برتر آقایان در رده بزرگسالان نداریم، اما در حال مذاکره با کاشانی‌ها هستیم که اگر موافقت کنند نماینده استان باشند؛ در لیگ هم ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان جدی‌ترین گزینه‌ها برای تیم‌داری هستند اما هنوز حضورشان قطعی نیست؛ در تلاش هستیم که با توجه به ظرفیت بالای بانوان یک تیم راهی سوپر لیگ کنیم.
داوری در مورد تیم‌داری سپاهان نیز گفت: مذاکرات زیادی با باشگاه سپاهان انجام داده‌ایم؛ تیم سپاهان در سال گذشته کمک‌های مالی و خدماتی زیادی به بسکتبال استان کرد ولی با این حال در تلاش هستیم که سپاهان در این رشته تیم‌داری کند.
وی در پایان اظهار کرد: سال گذشته ما در دوران اوج فصل ورزشی با این باشگاه وارد مذاکره شدیم اما شرایط مالی اجازه فعالیت به سپاهان را نداد، امیدوارم امسال با بهبود شرایط این باشگاه در لیگ یک تیم‌داری کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار