پیش بینی 92 شعبه اخذ رای در اردستان

فرماندار اردستان گفت: ۹۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش بینی شده است که تعداد ۶۳ شعبه به صورت ثابت و ۲۹ شعبه به صورت سیار در تمام روستاها در روز اخذ رأی گیری فعالیت خواهند کرد.


به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در اردستان، علیرضا غیور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره انتخابات بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند و تدابیر امنیتی و حفاظتی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات تعیین کننده بوده و جهت و راه پیشبرد انقلاب و نظام را مشخص می کند، خاطر نشان کرد: در ارتباط با آموزش دست اندرکاران، جلسات توجیهی برگزار شده و افراد در ارتباط با وظایف محوله توجیه شده‌اند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه ۵۲۳ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان اردستان ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: پس از بررسی‌های مختلف ۴۹۰ نفر مورد تایید قرار گرفته و آماده رقابت شوراهای شهر و روستا هستند.

غیور با بیان اینکه در ۳۵ دوره انتخابات در کشور مردم همواره نقش خوبی را تبیین کرده اند، تصریح کرد: مردم با حضور درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی یکبار دیگر پایبندی و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در شهرستان صندوق اخذ رای در دبیرستان ابن سینا به بانوان اختصاص داده شده است، تصریح کرد: صندوق اخذ رای مستقر در شهرداری اردستان فقط از آقایان رای گیری می‌کند.

فرماندار اردستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم و تلاش رسانه‌ها برای ترغیب شهروندان و ایجاد امید و انگیزه برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: بسترهای مختلف برای برگزاری انتخابات در ۲۹ اردیبهشت فراهم شده و تمام گروه‌های سیاسی با تمهیداتی که اندیشیده شده می‌توانند آزادانه و در چارچوب قانون فعالیت انتخاباتی داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار