کشف 77 کیلو حشیش و 272 کیلو تریاک

پلیس استان اصفهان از کشف 272 کیلوگرم تریاک از خودروی 405 در محور اردستان و مقدار 77 کیلوگرم حشیش از خودرو پیکان در شاهین‌شهر خبر داد.

پلیس استان اصفهان از کشف 272 کیلوگرم تریاک از خودروی 405 در محور اردستان و مقدار 77 کیلوگرم حشیش از خودرو پیکان در شاهین‌شهر خبر داد.
به گزارش فارس، سیدتقی حسینی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی قصد انتقال محموله‌ای به وسیله خودروی سبک و تیزرو از شرق کشور به استان اصفهان را دارد که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: یک تیم مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان اردستان وارد عمل شدند و سواری 405 متعلق به این قاچاقچی را در محور ترانزیت اردستان شناسایی و متوقف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار 272 کیلو گرم تریاک که در صندوق عقب جاساز شده بود کشف شد.
رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از کشف 77 کیلو گرم حشیش در بازرسی از یک سواری پیکان خبر داد.
وی در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین‌شهر و مواد مخدر اصفهان حین اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو و یک پیکان مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروی پیکان مقدار 77 کیلو و 100گرم حشیش کشف شد.
مختاری با اشاره به اینکه راننده سواری پژو نیز همدست راننده پیکان بود افزود: در این رابطه هر 2 خودرو توقیف و رانندگان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار