پاکسازی مناطق حفاظت شده و زیستگاه‌های طبیعی اصفهان

در هفته گذشته اغلب مناطق حفاظت شده و زیستگاه‌های طبیعی اصفهان توسط افراد محلی و دوست‌داران طبیعت با شعار «نه به پلاستیک» پاکسازی شدند.

در هفته گذشته اغلب مناطق حفاظت شده و زیستگاه‌های طبیعی اصفهان توسط افراد محلی و دوست‌داران طبیعت با شعار «نه به پلاستیک» پاکسازی شدند.
به گزارش مهر، در هفته گذشته و در روز هوای پاک اغلب مناطق حفاظت شده و زیستگاه‌های طبیعی اصفهان توسط افراد محلی و دوست‌داران طبیعت پاکسازی شدند.
پاکسازی طبیعت از زباله در روستای قهرود در قمصر توسط دانش آموزان مدارس حاشیه در روز زمین پاک انجام شد.
پاکسازی منطقه حفاظت شده کرکس
در منطقه حفاظت شده کرکس (محدوده روستای طامه) نیز این پاکسازی با همکاری اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، اداره حفاظت محیط زیست و پژوهش سرای اندیشه و دبیرستان سمیه نطنز انجام شد.
پاکسازی رودخانه فصلی و پارک دانش آموز شهرستان شهرضا از دیگر برنامه‌های پاکسازی محیط زیست از زباله به ویژه پلاستیک در استان اصفهان بود.
پاکسازی طبیعت در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی اصفهان
آبشار تقرچه سمیرم، محور ابوزید آباد به محل دفن پسماندها در شهرستان آران و بیدگل، مسیر شهرک هلال و ایستگاه موقت جمع آوری زباله آران و بیدگل، پاکسازی حاشیه رودخانه زاینده رود به مناسبت روز زمین پاک در شهرستان لنجان، پاکسازی طبیعت در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی اصفهان از دیگر مناطق مهمی است که دوست‌داران طبیعت به پاکسازی آن از زباله پرداختند تا بار دیگر چهره پاک و زیبای طبیعت به گردشگران لبخند بزند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار