وجود نهاد شوراها در کشور نماد واقعی دمکراسی اسلامی است

عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر در صحن شورای اسلامی شهر با تبریک روز ملی شوراها به منتخبین مردم گفت: براستی وجود نهاد شوراها در کشور نماد واقعی دمکراسی اسلامی است.

سَویا رضایی ـ عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر در صحن شورای اسلامی شهر با تبریک روز ملی شوراها به منتخبین مردم گفت: براستی وجود نهاد شوراها در کشور نماد واقعی دمکراسی اسلامی است.

وی در ادامه افزود: اهمیت تشکیل شوراها از زمان صدر اسلام در آموزه های دینی بیان شده تا جائیکه یکی از سوره های قرآن به نام «شورا» نامگذاری شده که این مهم بیانگر اهمیت بالای جایگاه این نهاد مردمی است.

بهمنی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) در امورات حکومتی خود از مشورت دیگران استفاده می کرد، همچنین در عصر حاضر ، امام خمینی(ره) نیز بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرمان تشکیل شوراها را صادر کرد؛ بنابراین وجود نهاد شورا اهمیت و جایگاه خاصی در جوامع بشری دارد.

شهردار شاهین شهر از تلاش های بی وقفه اعضای شورای اسلامی شهر در راستای خدمت صادقانه به مردم فهیم شاهین شهر قدردانی کرد و گفت: انشاالله بتوانیم با یاری و همدلی یکدیگر قدم های مثمر ثمری در خدمت به شهروندان و توسعه و آبادانی شهرمان برداریم.

علیرضا جهانگیری نائب رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار گفت: شورای اسلامی هر شهر و دیاری بعنوان بازوی توانمند مردمی، همانند قوه مقننه به همگان خدمت می نماید.

وی افزود: شورای اسلامی پل ارتباطی میان مردم و دولت بوده بنابراین وظیفه حساس و خطیری را برعهده دارد.

جهانگیری گفت: اعضای شورای اسلامی شاهین شهر بعنوان خادمین شهروندان فهیم شهر از حقوق آنان دفاع قاطع را خواهند داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شاهین شهر خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر دوشادوش شهرداری با عزمی راسخ در راستای خدمت گزاری به شهروندان عزیز و نیز آبادانی شهر از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود.

اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: نهاد مردمی شورای اسلامی سعی در برآورده شدن مطالبات مردمی دارد که خوشبختانه تاکنون از عهده این مهم سربلند بیرون آمده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با وحدت و یکدلی یکدیگر همواره سعی و توان خود را در جهت خدمت به شهروندان فرهیخته و پیشرفت شهر مصروف می دارند.

گفتنی است دیگر اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در سخنان خود به نقش و جایگاه مهم شورای اسلامی در راستای خدمت به مردم اشاره کردند.

در پایان لوح سپاس از سوی شهردار شاهین شهر به اعضای شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار