صلواتی: شهر، متعلق به تمام اقشار جامعه است

یک روزنامه نگار و فعال فرهنگی، سطح برنامه های اجراشده در هفته فرهنگی اصفهان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این برنامه ها به خوبی شادی و نشاط را در شهر و بین شهروندان ایجاد کرد.

یک روزنامه نگار و فعال فرهنگی، سطح برنامه های اجراشده در هفته فرهنگی اصفهان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این برنامه ها به خوبی شادی و نشاط را در شهر و بین شهروندان ایجاد کرد.
فرید صلواتی در گفتگو با ایمنا افزود: همراه با خانواده در برخی از برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در گذر فرهنگی چهارباغ که در آن، فضای قدیمی دوران گذشته تداعی شده بود، شرکت کردم و بسیار لذت بردیم.
این روزنامه نگار و فعال فرهنگی تاکید کرد: شهرداری اصفهان با وجود اینکه با بحران کمبود منابع مالی دست و پنجه نرم می کند، برنامه های هفته فرهنگی اصفهان را بدون نقص اجرا کرد.
وی با انتقاد از اینکه برخی نهادها در این مدت تلاش کردند چوب لای چرخ فعالیت های شهرداری بگذارند، در حالی که می‌توانستند شریک شهرداری در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها باشند، گفت: بعضی به اشتباه گمان می‌کنند شهر، متعلق به قشر خاصی است، در صورتی که شهر، متعلق به تمام اقشار جامعه است.
صلواتی ادامه داد: همه باید بر ای شاد شدن مردم شهر تلاش کنند، اما متاسفانه برخی تحت عنوان «شفاف سازی» قصد تخریب دارند و این درست نیست.
صلواتی با بیان این که بعضی افراد و احزاب باید از فضای سیاسی خارج شوند، اظهارکرد: انتقادات باید درست و همراه با پیشنهاد باشد، زیرا بی آبروکردن برخی از بخش ها تاثیری ندارد.
وی گفت: باید برای افزایش نشاط و شادی در شهر، احترام گذاشتن را فرهنگ سازی کنیم، چراکه زاینده رود هم با سوء مدیریت خشک شده و تاوان آن را مردم می دهند.
این روزنامه نگار و فعال فرهنگی ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تلاش زیادی کردند تا یک فضای شاد در شهر نهادینه کنند و امیدوارم این تلاش ها ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: کدورت های سیاسی، باید از فضای شهری دور شود و به جای آن مهربانی و همدلی جایگزین شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار