محمدی: هفته فرهنگی اصفهان روح امید را در مردم تقویت کرد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان در کنار معرفی شایسته دستاوردهای فرهنگی، هنری، ابنیه تاریخی و مفاخر این شهر به ایجاد نشاط و سرزندگی و تقویت روح امید در مردم کمک قابل توجهی شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان در کنار معرفی شایسته دستاوردهای فرهنگی، هنری، ابنیه تاریخی و مفاخر این شهر به ایجاد نشاط و سرزندگی و تقویت روح امید در مردم کمک قابل توجهی شد.
کوروش محمدی در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه هفته فرهنگی اصفهان با توجه به پیوندی که برای نخستین بار بین همه بخش‌های شهرداری اصفهان از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی، معاونت خدمات شهری، ازمان زیباسازی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ایجاد شده بود با بالاترین کیفیت برگزار شد، اظهار کرد:هم‌افزایی ایجاد شده در این بخش‌ها تغییرات چشمگیر و قابل لمسی را برگزاری هفته فرهنگی اصفهان ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه سیاست‌های کلی شورای شهر بر مبنای ایجاد نشاط اجتماعی و امید و سرزندگی برای شهروندان اصفهانی بوده است،‌افزود: در هفته فرهنگی اصفهان در کنار معرفی شایسته دستاوردهای فرهنگی، هنری، ابنیه تاریخی و مفاخر این شهر به ایجاد نشاط و سرزندگی و تقویت روح امید در مردم کمک قابل توجهی شد.
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توزیع مناسب برنامه‌ها به لحاظ جغرافیایی و اجرای برنامه‌های شاد در چهار گوشه شهر اصفهان نیز قابل تقدیر بود، اضافه کرد: محور این برنامه‌ها در گذرفرهنگی چهارباغ برگزار شد که بسیار نشاط آور بود و باید توجه داشت که اجرای این رویداد فرهنگی در چهارباغ طی چهار دهه اخیر بی سابقه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته فرهنگی چهارباغ هنری، اصیل و ارزشی بود، تصریح کرد: این برنامه‌ها دارای پیام‌های اخلاقی و ارزشی زیادی برای جامعه بود.
محمدی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌های فرهنگی هفته اصفهان شاهد عبور از هیچ خط قرمز و ارزشی نبودیم، اضافه کرد:‌ اجرای بی نقص این برنامه‌ها افتخاری بود که نصیب مدیریت شهری اصفهان شد و امیدواریم بتوانیم این برنامه‌ها را تداوم ببخشیم.
وی با بیان اینکه هفته فرهنگی اصفهان در حالی که شهرداری در شرایط سختمالی به سر می‌برد، برگزار شد، افزود: بر این باورم که هیچ برنامه‌ای بدون نقص برگزار نمی‌شود و باید برنامه‌های هفته فرهنگی را چکش کاری کرد و نواقص را برای اجرای برنامه‌های بعدی برطرف سازیم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از همه شهروندان، مسئولان و کارشناسان دینی درخواست داریم در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر اصفهان اعلام نظر کنند،‌اضافه کرد: بر این باوریم باید برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را بر مبنای برآیند دیدگاه نخبگان برگزار کنیم تا همچون برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان مورد اقبال عموم قرار گیرد.
وی تداوم برنامه‌های فرهنگی در اصفهان را منوطبه تکمیل طرح پیاده‌رو سازی چهارباغ دانست و افزود:‌ تامین اعتبار مورد نیاز نیز می‌تواند در این زمینه تاثیر بسزایی داشته باشد.
محمدی با بیان اینکه ساماندهی گذر فرهنگی چهارباغ به صورت دایمی در اولویت‌های کمیسیون فرهنگی دیده شده است، تصریح کرد: تحقق این امر می‌تواند نقطه شروع ایجاد نشاط و سرزندگی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهر اصفهان باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار