قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران شاخص جدی توسعه اقتصادی اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران یکی از شاخص‌های جدی توسعه اقتصادی استان با رویکرد گردشگری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران یکی از شاخص‌های جدی توسعه اقتصادی استان با رویکرد گردشگری است.
علی مقدس‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سوال که پس از چند سال انتظار چرا پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران تکمیل و به بهره‌برداری نمی‌رسد اظهار داشت: قطار سریع السیر تهران- اصفهان از چند استان تهران، مرکزی و قم عبور و سپس به اصفهان می‌رسد.
وی افزود: برای تکمیل پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران باید اقداماتی توسط شرکت توسعه آزادراه‌ها که در حوزه وزارت راه و شهرسازی است برای تسریع در انعقاد پروژه قرارداد فاینانس‌های خارجی انجام دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین بستر این کار را در استان اصفهان فراهم کردیم و با پیگیری‌هایی که در طول 3 ماه اخیر با تأکید استاندار انجام گرفته تمرکز اجرای پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران را از استان‌های دیگر به استان اصفهان شیفت کردیم و اولویت نخست را از این استان قرار دادیم.
وی با بیان اینکه به محض اینکه قرارداد شرکت آزادراه‌ها با فاینانس خارجی بسته شود بخش اعظم پروژه در استان اصفهان آغاز می‌شود، گفت: ما همه عوامل را در استان تجهیز و آماده کرده و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا به محض آغاز عملیات، پروژه از سرعت خوبی برخوردار شود.
مقدس‌زاده با بیان اینکه امیدواریم در این پروژه با مانع جدی برنخوریم، اضافه کرد: ما قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران را یکی از شاخص‌های جدی توسعه اقتصادی استان با رویکرد گردشگری می‌دانیم و این پروژه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار