قشقایی‌: شکست مقابل ویتنام برایمان تلنگر بود/ باید این باخت را فراموش کنیم

مربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: با وجود اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند ویتنام خوب بازی کردیم و تجربه خوبی بود.

قشقایی‌: شکست مقابل ویتنام برایمان تلنگر بود/ باید این باخت را فراموش کنیم

مهدی قشقایی‌راد در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ تایلند، اظهار کرد: مسابقات در ۲۲ گروه در حال برگزاری است که ایران با تیم‌های تایلند، ویتنام، افغانستان و امارات متحده هم‌گروه است.

وی ادامه داد: در اولین دیدار این رقابت‌ها مقابل افغانستان قرار گرفتیم. این تیم به‌تازگی هندبال ساحلی را شروع کرده و سطح خیلی بالایی ندارد به همین دلیل می‌توان گفت بازی روز اول برای ما تقریباً یک بازی تدارکاتی خوبی به‌شمار می‌رفت.

قشقایی‌راد افزود: روز گذشته و در دومین دیدار بازی را به حریفان ویتنامی واگذار کردیم. تیم ویتنام در دور قبلی این رقابت‌ها چهارم آسیا شد و در این دوره نیز به قصد صعود به مسابقات جهانی وارد میدان می‌شود، فوق‌العاده خوب بازی می‌کنند و یکی از شانس‌های صعود از گروه ما است.

مربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان عنوان کرد: با این وجود فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند ویتنام خیلی خوب بازی کردیم. واگذاری گیم اول مقابل این تیم یک اتفاق بود و لحظه آخر در این گیم فرصت گل طلایی را از دست دادیم. اما گیم دوم را با شرایط بهتری بردیم و بازی به ضربات پنالتی کشید. در ضربات پنالتی همه چیز به شانس و اتفاقات برمی‌گردد. کمی هم سختگیری داور و خطای رانینگی که از بازیکن ما گرفت باعث شد یکی از ضربات‌مان به هدر برود و در نهایت بازی را واگذار کنیم.

وی افزود: به هر حال عزم‌مان را جزم کردیم و تمام تمرکزمان را روی ۲ بازی‌ بعدی‌مان گذاشتیم. امروز باید مقابل امارات متحده که تقریباً تیم خوبی هم است بازی کنیم. برای صعود به جام جهانی باید بازی مقابل امارات متحده و تایلند را ۲ بر صفر پیروز شویم.

شکست مقابل ویتنام را باید فراموش کنیم

قشقایی‌راد خاطرنشان کرد: شکست مقابل ویتنام را باید فراموش کنیم. محک جدی خوردیم. برای ما که بازی‌ تدارکاتی نداشتیم به هرحال تلنگر و اتفاق خوبی بود.

مربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان تأکید کرد: هر ۹ تیم شرکت‌کننده با یک تفکر خاصی وارد این رقابت‌ها شدند. تعدادی برای صعود به جام جهانی و تعدادی هم برای کسب تجربه برای حضور در دوره‌های بعدی آمدند که ۷ تیم از آن‌ها خوب هستند و برای جنگیدن و صعود به میدان می‌روند.

وی گفت: خواهش می‌کنم به اسم تیم‌ها نگاه نکنیم. تایلند یا ویتنام اگر هندبال سالنی ندارند اما در هندبال ساحلی صاحب سبک هستند و کمک خوب می‌شوند و در بازی‌های تدارکاتی که شرکت می‌کنند هر روز در حال پیشرفت هستند.

قشقایی‌راد اضافه کرد: تایلند ۲ دوره میزبان این مسابقات است و همچنین در چهار دوره بازی‌های تدارکاتی شرکت کردند و به هر حال با آمادگی بیشتری از ما وارد این مسابقات شدند. اگر اتفاق خاصی نیفتد و تمرکز داشته باشیم صعودمان حتمی است.

مربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: اگر قبل از حضورمان در این رقابت‌ها حداقل در ۲ یا چند بازی تدارکاتی شرکت می‌کردیم تجربه بیشتری برای رویارویی با تیم‌های قدرتمند این دوره از رقابت‌ها داشتیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار