امدادخواهان بیش از دریافت خدمات نیازمند آرامش هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امدادخواهان بیش از دریافت خدمات پزشکی نیازمند آرامش هستند تا مطمئن شوند دولت پشتیبان آن‌هاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امدادخواهان بیش از دریافت خدمات پزشکی نیازمند آرامش هستند تا مطمئن شوند دولت پشتیبان آن‌هاست.

به گزارش فارس، طاهره چنگیز صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از اتوماسیون فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان اظهار کرد: وقت در اورژانس بسیار ارزشمند است که اورژانس اصفهان مسؤولانه و عاشقانه به وظیفه خود عمل کرده و حاصل آن افتتاح 3 پروژه بزرگ است.

وی با بیان این که اگر بپذیریم مسائل اورژانس، اورژانسی است پس در بخش مدیریتی نیز حمایت از اورژانس و تأمین منابع مورد نیاز آن را در اولویت نخست قرار دارد، افزود: کسی که امدادخواهی می‌کند در درمانده‌ترین لحظات حیاتی خود است؛ امدادخواهان بیش از دریافت خدمات پزشکی نیازمند آرامش هستند تا مطمئن شوند دولت پشتیبان آن‌هاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که طرح‌های جدید زمینه را برای خدمت بیشتر فراهم کرده است، گفت: عامل انسانی و احساس مسؤولیت همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی مانند کیمیا عمل می‌کند، ممکن است فعالیت آن‌ها با بخشی از دیگر ارگان‌های دانشگاه تلاقی پیدا کند اما مهم این است که همبستگی‌ها حفظ شود چراکه اگر دلبستگی به سازمان وجود نداشته باشد، هیچ‌کدام از امکانات جدید مؤثر نخواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار