مالکیت ساختمان جهان نما یکی از مشکلات شهر بوده است

شهردار اصفهان گفت: از ۲۰ سال پیش موضوع مالکیت ساختمان جهان نما؛ این جسد بی‌روح، شهر و شهروندان را آزار می‌دهد که امیدواریم امسال بتوانیم این شرایط را تغییر دهیم.

شهردار اصفهان گفت: از ۲۰ سال پیش موضوع مالکیت ساختمان جهان نما؛ این جسد بی‌روح، شهر و شهروندان را آزار می‌دهد که امیدواریم امسال بتوانیم این شرایط را تغییر دهیم.
به گزارش ایمنا، دکتر قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: مالکیت ساختمان جهان نما واقع در میدان امام حسین(ع) سال‌ها یکی از مشکلات شهر بوده که تلاش‌ داریم امسال جهان نما را از این وضعیت اسفبار چندین ساله خارج کنیم.
وی با بیان اینکه امسال شهرداری بر روی اتمام چند پروژه عمرانی متمرکز شده است، تاکید کرد: برای اجرای این پروژه ها باید شهر ارزان اداره شود و در عین حال انضباط مالی و اداری وجود داشته باشد.
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با ایجاد انضباط مالی و اداری شهر را همانگونه که گفته بودیم ارزان اداره کنیم و بهره وری را با استفاده صحیح از امکانات شهری برای انجام وظایف محوله به نحو شایسته‌ای بالا ببریم.
وی احداث رینگ چهارم را یکی از اقدامات بزرگ و سنگین پیش روی شهرداری خواند و ادامه داد: با شروع احداث تقاطع جنب کارخانه قند واقع در منطقه شرق اصفهان و احداث پل شهید اردستانی در جاده فرودگاه، آزادسازی مسیر رینگ چهارم انجام و با کمک مردم کاری بزرگ را رقم خواهیم زد تا دستاورد خوبی برای شهر داشته باشیم.
نوروزی با بیان اینکه مترو در تمام بخش‌ها با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت، گفت: امسال خط دو قطار شهری اصفهان شروع و پروژه‌های نیمه کاره شهر از جمله پروژه اجلاس، شرکت نمایشگاه‌ها و میدان امام علی(ع) به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به شرایط کم آبی، گفت: با توجه به کمبود شدید آب، مصرف درست آن را نباید فراموش کرد در شهرداری اصفهان نیز تمام افرادی که در فضای سبز شهر مشغول کار هستند، مکلف شدند نسبت به آبیاری فضاهای سبز شهری دقت بیشتری داشته باشند.
شهردار اصفهان تاکید کرد: چنان‌چه شهروندان در نقطه‌ای از شهر شاهد هدر رفت آب بودند، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند و اطمینان داشته باشند با افرادی که باعث هدررفت آب شده باشند، برخورد می‌شود.
وی از تمام دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و فعالان مردمی که به صورت پرشور حامی رویدادها بودند، تشکر کرد و افزود: حضور فعال گروه‌های مختلف مردمی نقطه عطف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان بود که امیدواریم سالهای آینده هم ادامه پیدا کند.
نوروزی از شهروندان درخواست کرد: نظرات خود را درباره برنامه های هفته فرهنگی اصفهان از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ با مدیریت شهری مطرح کنند تا بتوانیم با مشارکت مردم، شهر را بهتر و شایسته‌تر از آنچه که هست، اداره کنیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار