اجرای برنامه کاهش ۱۰ درصدی انرژی در تاسیسات آبفای اصفهان

مدیر امور انرژی شرکت آبفای استان اصفهان از برنامه این شرکت برای کاهش ۱۰ درصدی انرژی در تاسیسات این شرکت خبر داد.

اجرای برنامه کاهش ۱۰ درصدی انرژی در تاسیسات آبفای اصفهان

به‌ گزارش خبرگزاری ایمنا حسین مصطفوی پیرامون مدیریت مصرف انرژی شرکت در ادارات، گفت: براساس بخشنامه وزارت نیرو باید طی سال های ۹۶ - ۹۵، ۲۰۰ درصد از مصرف انرژی ادارات از طریق انرژی تجدید پذیر تأمین شود که در این راستا پنل های خورشیدی بهترین منبع برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت آبفای استان اصفهان تدابیری برای کاهش مصرف ۱۰ درصدی انرژی در ساختمان‌های اداری را مدنظر قرارداده است، بیان داشت: از این رو از رابطین انرژی خواسته می‌شود تدابیر لازم را جهت مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری را لحاظ کند. همچنین در صدد مدیریت مصرف انرژی مراکزی که تأسیسات شرکت قرار دارد را اعمال نموده‌ایم.

مصطفوی تأمین پایدار انرژی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در هر شرایطی و چه در زمان پیک مصرف و چه در هنگام وقوع حوادث و بحران‌های احتمالی باید انرژی تأسیسات تأمین شود تا خللی در ارائه خدمات به مشترکین وارد نشود. بر این اساس آبفا استان اصفهان با هماهنگی رابطین انرژی و بهره برداران در صدد تأمین پایدار انرژی هستند و راهکارهای لازم را در دستور کار قرار دادند. این درحالیست که مدیریت مصرف انرژی درزمان پیک مصرف که ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور است و ازجمله اقداماتی بوده که شرکت آبفا در این بازه زمانی مدنظر قرار داده است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار