مدیر تلگرام همکاری نکرد، تلگرام فیلتر شد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تنها کار درستی که باید انجام دهیم تقویت پیام‌رسان‌های داخلی است، چراکه پیام رسان‌های داخلی با قوانین امنیتی، اجتماعی و اقتصادی ایران به خوبی آشنایی دارند و این موارد را رعایت می‌کنند.

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تنها کار درستی که باید انجام دهیم تقویت پیام‌رسان‌های داخلی است، چراکه پیام رسان‌های داخلی با قوانین امنیتی، اجتماعی و اقتصادی ایران به خوبی آشنایی دارند و این موارد را رعایت می‌کنند. سید صادق طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص فیلتر تلگرام، اظهار کرد: تلگرام یک فضای جدید را برای مردم باز کرد، اما متأسفانه به دلیل همکاری نکردن مدیر تلگرام با جمهوری اسلامی و مسائل مختلفی که در این چند سال ایجاد شد باید به گونه‌ای این مشکلات مدیریت می‌شد. به هر حال مدیر تلگرام به قوانین جمهوری اسلامی تمکین نمی‌کرد و این شبکه اجتماعی مشکلات اجتماعی، امنیتی و فرهنگی برای جامعه ایجاد کرد و فیلتر تلگرام آخرین راه بود.
وی بابیان اینکه بنابراین فیلتر تلگرام کار درستی بود، افزود: البته فیلتر این شبکه به معنای بستن و محدودیت برای فضای مجازی و پیام رسان‌های داخلی نیست. بستر پیام‌رسان تلگرام به شکلی شده بود که قوانین داخلی ایران اسلامی را رعایت نمی‌کرد و به امنیت، اقتصاد و جامعه آسیب وارد می‌کرد.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به مذاکرات مکرری که در دی ماه و در جریان اغتشاشات با مدیر تلگرام شد، ایشان حاضر نشد قوانین داخلی ایران را تمکین کند پس نیاز شد که این شبکه را محدود کنیم.
طباطبایی نژاد گفت: تنها کار درستی که باید انجام دهیم تقویت پیام رسان‌های داخلی است، چراکه پیام‌رسان‌های داخلی با قوانین امنیتی، اجتماعی و اقتصادی ایران به خوبی آشنایی دارند و این موارد را رعایت می‌کنند. اگر پیام‌رسانی خارج از قواعد کشور کار کند حاکمیت را زیر سؤال می‌برد و مانند یک چاقو عمل می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار