کنسرت حمید هیراد و میثم ابراهیمی در برنامه‌های هنری هفته

برنامه‌های هنری گالری‌ها، تئاترها، کنسرت‌ها و جلسات نمایش فیلم این هفته اصفهان اعلام شد.

برنامه‌های هنری گالری‌ها، تئاترها، کنسرت‌ها و جلسات نمایش فیلم این هفته اصفهان اعلام شد.
به گزارش ایمنا، نمایشگاه مجموعه آثار «عرض چهل طول پنجاه‌وپنج» هیوا علیزاده در گالری اکنون اصفهان در حال برگزاری است. این نمایشگاه از 14 تا 26 اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 تا 21 در این گالری واقع در خیابان خاقانی برگزار می‌شود.
خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان هم با همکاری گروه نمایشی ناردونه، نمایش شاد و موزیکال «بازی در بازی» (عاطفه نقوی) را بر اساس نمایشنامه مشترک نوشته او و جمال باقری به روی صحنه می‌برد. این نمایش از 10 تا 26 اردیبهشت‌ماه، صبح‌ها ویژه عموم و مدارس در دو سانس 9 و 10 در سالن سوره حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان آمادگاه اجرا می‌شود.
نمایشگاه نقاشی آبرنگ مریم بندر ریگیان هم در گالری ارژنگ اصفهان در حال برگزاری است. این نمایشگاه از 14 تا 20 اردیبهشت‌ماه در این گالری واقع در مجتمع تجاری اداری کوثر در خیابان چهارباغ بالا برگزار می‌شود.
نمایش «موهای عروسک سارا» (مریم معلایی) هم به همت خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان به روی صحنه می‌رود. این اثر بر اساس نمایشنامه‌ای از ناتاشا محرم‌زاده ساخته‌شده و از 17 تا 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 20 در سالن سعدی واقع در خیابان استانداری اجرا می‌شود.
کنسرت حمید هیراد هم به همت موسسه تسنیم موج آرام، 17 و 18 اردیبهشت‌ماه در سالن رودکی اصفهان برگزار می‌شود.
کنسرت میثم ابراهیمی به سرپرستی مسعود جهانی هم 20 اردیبهشت‌ماه در دو سانس 18 و 21 در سالن موسیقی سیتی سنتر اصفهان اجرا می‌شود.
نمایشگاه نقاشی پری حکیم، نقاش باسابقه اصفهانی هم در آتلیه شخصی هنرمند در حال برگزاری است. این آتلیه در خیابان مشتاق دوم واقع‌شده و این نمایشگاه که کیوریتور آن، مجید فعال و هاجر رهگذر هستند، از 14 تا 22 اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 تا 21 برگزار می‌شود.
به مناسبت هفته فلسفه هم فیلم «والسی برای تهران» (زینب تبریزی) 18 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 در تالار صائب دانشگاه اصفهان به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش این فیلم، جلسه بررسی آن با حضور کارگردان آن و مهرداد مهدی، پیانیست و آهنگساز حاضر در این فیلم برگزار می‌شود. در این نشست، بهروز ملبوسباف، مستندساز اصفهانی به‌عنوان منتقد حضور خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار