"چهارراه استانبول" و "خجالت نکش" بر پرده پردیس چهارباغ نشست

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در تازه‌ترین اکران خود فیلم‌های "چهارراه استانبول" و "خجالت نکش" را به روی پرده به نمایش گذاشت.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در تازه‌ترین اکران خود فیلم‌های "چهارراه استانبول" و "خجالت نکش" را به روی پرده به نمایش گذاشت.
به گزارش تسنیم ، پردیس سینمایی چهارباغ در دومین دور اکران‌های نوروزی تازه‌ترین آثار سینمای ایران را بر 4 سالن سینمایی خود به روی پرده دارد.
"چهارراه استانبول" روایتی دیگر از پلاسکو
"چهارراه استانبول" به کارگردانی مصطفی کیایی با تم اجتماعی در سالن نقش جهان این پردیس سینمایی در حال اکران است.
این فیلم در خلاصه این فیلم آمده است که بهمن و احد تولیدی ورشکسته‌ای در پلاسکو دارند و از دست طلبکاران و اهالی پلاسکو فراری‌اند، روز حادثه بهترین زمان برای فرار از دست آن‌هاست.
بهرام رادان, محسن کیایی, سحر دولتشاهی, رعنا آزادی ور, ماهور الوند, مهدی پاکدل و مسعود کرامتی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
لطفا "خجالت نکش"...
"خجالت نکش" تازه‌ترین اثر رضا مقصودی است که احمد مهران فر, شبنم مقدمی, سام درخشانی, شهره لرستانی, لیندا کیانی, الناز حبیبی,سیدعلی صالحی, سمیرا حسینی, بانیپال شومون, میثاق جمشیدی, علیرضا رئیسی, فرانک تمنایی,کاوه آهنگر در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند. اتفاقاتی که در نهایت بب جدال این دو با یکدیگر می‌شود و… .
"به وقت شام" روایتی تازه از حاتمی‌کیا
تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با عنوان "به وقت شام" در سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ در حال اکران است.
این فیلم داستان دو خلبان ایرانی را روایت می‌کند که قصد دارند مردم را از محاصره داعش خارج کنند اما با سقوط هواپیما آن‌ها به سرنوشتی عجیب دچار می‌شوند.
این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در 8 بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و توانست 3 سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری را دریافت کند.
در این فیلم علاوه بر بابک حمیدیان و هادی حجازی فر، بازیگران غیرایرانی از جمله پیر داغر، خالد السید، رامی عطاالله، لیث مفتی، منذر زین الدین، جوزیف سلامه، علی سکر، محمد شعبان، سامر خلیلی به ایفای نقش می‌پردازند.
«به وقت شام» به دلیل صحنه‌هایی که در آن تعبیه شده و خشونت داعش را به نمایش می گذارد، با محدودیت سنی زیر 12 اکران می‌شود. این فیلم توسط محمد خزاعی تهیه شده و محصول رسانه فرهنگی هنری اوج است.
"لونه زنبور" روایتی از دو سارق خرده پا
فیلم سینمایی "لونه زنبور" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ در حال اکران است.
این فیلم داستان دو سارق خرده پا است که با تحویل گرفتن جعبه ای وارد ماجرایی بزرگ می شوند.
در این فیلم پژمان جمشیدی، محسن کیایی، بهاره کیان افشار، رعنا آزادی‌ور، هومن برق نورد، سیاوش چراغی‌پور، فرید سجادی حسینی به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم توسط سعید خانی تهیه شده است.
همچنین پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در تازه‌ترین اکران خود فیلم سینمایی "تگزاس" ساخته مسعود اطیابی را در سالن نقش جهان به نمایش در آمده است.
حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، توگان تی شی را، آدریانو تولوزا تی آگو متوس، فرانسین لیما، لی بوم بوم بازیگران فیلم هستند.
در خلاصه داستان فیلم آمده: هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن، حتی تو تگزاس!
"بدون تاریخ، بدون امضا" فیلمی به کارگردانی وحید جلیلوند است دکتر کاوه نریمان (امیر آقایی) یکی پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی روبه‌رو می‌شود که او را می‌شناخته و با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود.
این فیلم در سالن کافه رادیو پردیس سینمایی چهارباغ در حال اکران است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار