کربکندی: ذوب‌آهن نباید بی‌محابا حمله کند

کارشناس اصفهانی فوتبال گفت: ذوب‌آهن در بازی با استقلال باید در درجه اول مراقب این باشد که گل نخورد و طبیعتا هرچه بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند، شرایط بهتری خواهد داشت.

کارشناس اصفهانی فوتبال گفت: ذوب‌آهن در بازی با استقلال باید در درجه اول مراقب این باشد که گل نخورد و طبیعتا هرچه بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند، شرایط بهتری خواهد داشت.
رسول کربکندی در گفت‌وگو با فارس در مورد دیدار حساس دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در مرحله حذفی جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: قطعا بازی دشواری برای دو تیم دوم و سوم جدول لیگ برتر خواهد بود.
وی افزود: هر دو تیم در نیم‌فصل دوم رشد خیلی خوبی داشته‌اند و از سرمربیان خوبی بهره‌مند هستند؛ همچنین بازیکنان خوبی در دو تیم توپ می‌زنند که با یکدیگر هماهنگی خوبی دارند و حیف که این دو تیم در این مرحله با یکدیگر بازی می‌کنند و یکی از آن‌ها باید حذف شود.
کارشناس فوتبال اصفهان تصریح کرد: پیش‌بینی این بازی نه برای من و نه برای هیچ کارشناسی امکان‌پذیر نیست و هر دو تیم شانس برای پیروزی دارند و تنها شانسی که می‌توان قائل شد، برای استقلال در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی است که تماشاگران زیادی با قهرمانی در جام حذفی استقلال به ورزشگاه خواهند آمد.
وی ادامه داد: اگر آبی‌های پایتخت بتوانند در اصفهان امتیاز بگیرند، کارشان آسوده‌تر خواهد بود ولی هر دو تیم این شرایط را دارند که در این بازی پیروز باشند.
کربکندی عنوان کرد: استقلال در مجموع در تمامی خطوط هماهنگ است و ذوب‌آهن باید در درجه اول مراقب این باشد که گل نخورد و طبیعتا هرچه بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند، شرایط بهتری خواهد داشت.
وی در مورد بازی برگشت ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی مطرح کرد: البته بازی در خانه حریف و بازی‌های رفت و برگشت در دنیا دیگر جایگاهی ندارد و تیم‌ها بدون استرس در زمین حریف بازی می‌کنند و نتیجه می‌گیرند.
کارشناس فوتبال عنوان کرد: ذوب‌آهن چون در خانه ابتدا میزبانی می‌کند، باید مراقب این باشد که در خانه گل نخورد چون در بازی برگشت آن‌ها را دچار مشکل می‌کند و نباید بی‌محابا به دنبال گل باشد چون فرصت ضدحمله را به تیم استقلال می‌دهد.
وی در مورد مصدومیت مامه تیام نیز گفت: مصدومیت این بازیکن به نفع ذوب‌آهن است و این بازیکن از حداقل موقعیت‌ها برای استقلال گل ایجاد کرده است و این روزها اکثر گل‌های استقلال را به ثمر می‌رساند و نبود این بازیکن می‌تواند به نفع ذوب‌آهن باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار