معاون رئیس جمهور وارد اصفهان شد+ برنامه‌ها

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی وارد اصفهان شد.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی وارد اصفهان شد.
به گزارش فارس ، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نخستین سفر خود در دولت دوازدهم دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی وارد اصفهان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسؤولان استانی و شهری قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور به منظور حضور در آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان و بهره‌برداری از چند پروژه مهم دانشگاهی به اصفهان سفر کرده است.
نوبخت در ابتدای سفر خود با حضور در استانداری اصفهان، در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اصفهان شرکت کرده و سپس برای افتتاح پارک علم و فناوری ابوریحان به همراه منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان می‌شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در ابتدای سفر خود برای افتتاح مرکز توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای تدریس TDC و افتتاح آزمایشگاه تحقیقات پیشرفته فوتونیک مجتمع وارد دانشگاه اصفهان می‌شود و پس از همراهی با معاون رئیس جمهور برای افتتاح پارک علم و فناوری ابوریحان در شهرک علمی و تحقیقاتی، جهت حضور در آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان، وارد این دانشگاه خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار