حمایت دستگاه قضایی اصفهان از واحدهای تولیدی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است بیش از پیش حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال در دستور کار خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است بیش از پیش حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال در دستور کار خواهد بود.
به گزارش فارس ، احمد خسروی‌وفا رئیس کل دادگستری استان در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اصفهان در سال جدید اظهار کرد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است بیش از پیش حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال در دستور کار خواهد بود.
وی افزود: مشی اصلی مسؤولان در فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی، چه در درون و چه بیرون دستگاه‌ها و سازمان‌ها نخستین گام محسوب می‌شود و در دستگاه قضایی نیز این فرهنگ‌سازی در صدر برنامه‌های معاونت پیشگیری از وقوع جرم خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به این که مشکلات واحدها و بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی به صورت جدی‌تر مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد، گفت: شکل‌گیری مرکز داوری مستقر در اتاق بازرگانی و تشکیل کمیته‌های حقوقی و نظارت و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری از جمله اقدامات مهمی بود که در این راستا در سال گذشته صورت پذیرفت.
وی با بیان این که در سال جدید از ظرفیت خوب مرکز داوری مستقر در اتاق بازرگانی و کمیته‌های حقوقی و نظارت و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری بهترین بهره‌برداری به عمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: دادگستری استان اصفهان این مسیر را بیشتر و بهتر از قبل ادامه خواهد داد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت جدی‌تر مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
خسروی‌وفا همچنین از تشکیل و راه‌اندازی میز حمایت از سرمایه‌گذاری و کالای ایرانی در دستگاه قضایی استان اصفهان خبر داد و یادآور شد: امنیت سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه قضایی نهادینه و تضمین می‌شود و مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا که عامل اصلی ایجاد بحران در امر تولید و اشتغال است و نیز برخورد قاطع با قاچاقچیان و تسریع در رسیدگی پرونده‌های آن‌ها در دستور کار خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار