ایستگاه‌های مترو اصفهان به نیروهای پلیس مجهز و امنیت آن تامین می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ایستگاه‌های مترو شهر اصفهان به نیروهای پلیس مجهز و امنیت آن تامین می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ایستگاه‌های مترو شهر اصفهان به نیروهای پلیس مجهز و امنیت آن تامین می‌شود.
به گزارش ایمنا ، سرهنگ حسن یاردوستی در حاشیه بازدید از مترو شهر اصفهان اظهارکرد: خوشبختانه به همت مسئولان استان در حال حاضر ۲۰ ایستگاه قطار شهری راه‌اندازی شده و عموم شهروندان از این ظرفیت برخوردار شده‌اند.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی این تکنولوژی در کاهش ترافیک شهری بسیار مؤثر است و شهروندان می‌توانند بدون هیچ‌گونه دغدغه و اتلاف وقت به مقصد برسند.
این مقام انتظامی هدف از این بازدید را ارتقاء امنیت مطلوب شهروندان در مسیر انتقال آنان با تکنولوژی قطار شهری عنوان و اضافه کرد: ایستگاه‌های مستقر در شهر در حوزه کلانتری‌های مختلف وجود دارد که برای این منظور کلاس‌های آموزشی برای همکاران توسط دستگاه قضایی برگزار می‌شود.
سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه جهت تسریع امورات انتظامی و امنیتی نیاز به حضور فیزیکی پلیس است، ادامه داد: در ۲۰ ایستگاه مترو ماموران انتظامی حضور دارند تا اگر شهروندان دغدغه امنیتی داشتند به موقع رسیدگی و ضمن صورتجلسه تا حضور ماموران گشت ۱۱۰ صحنه را حفظ کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به همراه دادستان و معاونان قضایی اصفهان ضمن بازدید از ۲ ایستگاه مترو امام حسین(ع) و کاوه از مسئولان قطار شهری و مترو و همه دست اندر کاران تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار